با تلاش و کار شبانه روزی مردم را نسبت به آینده امیدوار کنید

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه مدیران در برابر مردم پاسخگو باشند، گفت: دستگاههای اجرایی نسبت به جذب اعتبارات اشتغال زا در سطح شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالله نادری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه مناسبت های پیش رو را تبریک عرض کرد واظهار داشت: امسال مقام معظم رهبری شعار سال را ((حمایت از کالای ایرانی)) نامگذاری کرده که ادارات شهرستان دشتی با خرید محصولات شهرستان از تولیدات داخل حمایت کنند.

وی افزود: یکی از مسائل مهم کشور بحث اقتصاد است و در سطح شهرستان نیز نگاه ما به مسائل اقتصادی است.

نادری ادامه داد: دولت اعتبارات خوبی در زمینه اشتغال فراگیر و روستایی اختصاص داده که شهرستان باید از این فرصت به نحو مطلوب در جهت ایجاد فضای کسب و کار استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه بانکها و ادارات شهرستان موانع تولید را رفع کنند، ادامه داد: اولویت اصلی مدیران شهرستان باید ایجاد فضای کسب و کار در سطح شهرها و روستاها باشد.

نادری خاطر نشان کرد: دستگاههای اجرایی شهرستان تا پایان تیر ماه سال جاری نسبت به جذب اعتبارات اشتغال زایی در سطح شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: در حوزه اقتصاد مردم باید ورود کنند و مسئولین نیز به عنوان تسهیل گر زمینه را برای حضور آنها فراهم کنند.

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه شهرستان از ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری برخوردار است، ادامه داد: باید با برنامه ریزی مناسب و رفع نواقصات بتوانیم زمینه ماندگاری بیشتر گردشگران در سطح شهرستان فراهم کنیم.

نادری همچنین پیشاپیش هفته معلم را تبریک عرض کرد و اضافه کرد: مسئولین شهرستان در این هفته با حضور در مدارس شهرستان از معملین تجلیل کنند که این موضوع ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلم باعث خوشحالی آنها نیز می شود.

وی تصریح کرد: در برخی از دیدارهای مردمی آنها گلایه داشتند که مدیران پاسخ نامه های ما را نمی دهند که ضرورت دارد مدیران در برابر مردم پاسخگو باشند.

نادری با اشاره به اینکه در اجرای پروژه ها از پیمانکاران بومی استفاده شود، گفت: دستگاههای اجرایی در سطح شهرستان از پیام رسان های داخلی استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به بارش کم باران در سطح کشور امسال چهار هزار مگا وات کمبود برق داریم که می طلبد مردم در مصرف آب وبرق صرفه جویی کنند تا در فصل تابستان دچار مشکل نشویم.

نادری اظهار کرد: به حمد الله با تلاش های صورت گرفته همه دستگاههای عضو ستاد خدمات سفر رضایت مندی خوبی برای مسافرین نوروزی ایجاد شد و با تلاش های شبانه روزی پلیس راه، راهور و راهداری تصادف جاده ای در سطح شهرستان کاهش یافت.

وی همچنین از مدیران خواست با تلاش و کار شبانه روزی مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند.

کد خبر: 933423

وب گردی

وب گردی