۶ ماه تا ۶ سال زندان در انتظار ر‌ئیس بازداشتی یاران قدوس

یک رسانه سوئدی ضمن اعلام خبر بازداشت‌ رئیس باشگاه اوسترشوندس از احتمال حکم زندان ۶ ماه تا ۶ سال برای او خبر داد.

به گزارش ایسکانیو ز، به نقل از سایت روزنامه آفتون‌بلاد سوئد، دانیل کیندبرخ از سمت ریاست باشگاه اوسترشوندس کنار گذاشته شده و تحت بازداشت قرار گرفته است. او به همراه 2 نفر دیگر با اتهام سنگین پولشویی و کلاهبرداری سنگین در مسائل مالی و مالیاتی شرکت بزرگ تجاری متعلق به باشگاه اوسترشوندس مواجه هستند.

این رسانه سوئدی سپس با اشاره به احکام جزایی سوئد برای پولشویی و کلاهبرداری مالیایی از احتمال زندانی شدن دانیل کیندبرخ از 6 ماه تا شش سال خبر داد. روز گذشته پلیس شهر اوسترشوندس با حضور در محل شرکت تجاری و حسابداری با نام اوسرشوندسم کامپیوتر شخصی دانیل کیندبرخ را ضبط کرد.

در این میان رسانه‌های سوئدی با اشاره به تحقیقات گسترده آژانس مالیاتی این کشور درباره تخلف مالی گسترده دانیل کیندبرخ و شرکت تحت‌امرش نوشتند: کیندبرخ میلیون‌ها کرون به باشگاه اوسترشوندس تزریق کرده و سرمایه‌گذاری‌ها او باعث نجات این باشگاه شد.

هانس کارلسون، نایب‌رئیس باشگاه اوسترشوندس در واکنش به این مساله گفت: دانیل کیندبرخ همچنان یکی از اعضای قدرتمند باشگاه اوسترشوندس خواهد ماند و هیئت مدیره به او اعتماد کامل دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا خزانه‌دار باشگاه اوسترشوندس و شرکت اوسترشوندسم مشترک است گفت: به خاطر ندارم چرا چنین تصمیمی گرفتیم. این خزانه‌دار سال‌هاست که با ما کار می‌کند و قابل اعتماد بود.

602

کد خبر: 933433

وب گردی

وب گردی