بسته خبری هفته / سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

گزیده اخبار سازمان مرکزی دانشگاه آزاداسلامی در هفته ای که گذشت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مهمترین رویدادهای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت به شرح زیر است:

دکتر فرهاد رهبر در جلسه با معاون و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی:

اجازه نمی‌دهم هیچ‌کسی با پارتی و فامیل‌بازی در دانشگاه آزاد پست و مقام بگیرد

گسترش فرهنگ بسیجی در کلیه واحدهای سما دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه همه بدانند که سیستم شایسته‌سالاری را در دانشگاه آزاد لحاظ خواهم کرد گفت: اجازه نمی‌دهم هیچ‌کسی با حزب و گروه‌بازی، پارتی‌بازی، فامیل‌بازی، تملق و چاپلوسی در دانشگاه آزاد اسلامی به پست و مقام برسد.

دکتر فرهاد رهبر خواستار گسترش فرهنگ بسیجی در کلیه واحدهای سما دانشگاه آزاد اسلامی شد و افزود: فرهنگ بسیجی تنها عضویت در یک تشکیلات نیست، بلکه فرهنگ بسیجی به معنای داشتن نظم و انضباط، پرکاری، شناسایی چالش های اجتماعی و ارائه راه حل و راهکار برون رفت از آنهاست.

شهریه دانشجویان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری افزایش نمی یابد

دکتر محمدمهدی طهرانچی دبیر کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بودجه واحد الکترونیکی با اصلاحاتی به تصویب اعضا رسید، گفت: در این جلسه مصوب شد شهریه دانشجویان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری افزایش نداشته باشد.

ساعات کاری اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کم می‌شود

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه طرح تعاون اساتید در این دانشگاه اجرا می‌شود، گفت: در این طرح حکم اساتید دانشگاه آزاد هیأت علمی استان می‌شود.

برگزاری نخستین همایش بین‌المللی پزشکی آکادمیک ایران

نخستین همایش بین‌المللی پزشکی آکادمیک ایران از دقایقی پیش در سالن همایش‌های بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. بیش از 20 تن از استادان عالی‌رتبه دانشگاه های آکسفورد و کمبریج و دانشگاه های کشورمان در این همایش سخنرانی کردند.

بازنگری رشته‌های علوم انسانی اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی به امضا رسید.

همکاری در زمینه تعریف و بازنگری رشته‌های علوم انسانی اسلامی در دانشگاه و نیز مشارکت در طرح رصد و شناسایی نخبگان علمی و پژوهشی، از بندهای این تفاهم‌نامه است.

ارتقاء رتبه دانشگاه آزاد اسلامی در سطوح ملی و بین المللی در نظام های معتبر رتبه بندی

زمانی زاده مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست روسای پژوهش و فناوری این دانشگاه افزایش حضور اعضای هیأت علمی در کنفرانس های معتبر و ارائه فرصت های مطالعاتی همسو با سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی را جزء اهداف حوزه پژوهش و فناوری این دانشگاه دانست.

دکتر کلانتری: حمله به سوریه برای روحیه دادن به تروریست های شکست خورده صورت گرفت

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: مسئولان تا جایی که امکان عملی آن وجود دارد و روابط جهانی اجازه می دهد به لحاظ سیاسی و امنیتی و اقتصادی تکیه بر این دولت ها نکنند، به دلیل اینکه اینها اصلا قابل اعتماد نیستند و هیچ وقت به قوانین جهانی احترام نمی گذاشتند.

بهره برداری از بیمارستان فرهیختگان در نیمه دوم سال جاری

دکتر میرزایی معاون توسعه منابع انسانی بیمارستان فرهیختگان و بوعلی از افتتاح و بهره برداری بیمارستان فرهیختگان در نیمه دوم سال ۱۳۹۷ خبر داد.

پیام تسلیت دکتر فرهاد رهبر به خانواده شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شهادت سید عمار موسوی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد را به خانواده وی تسلیت گفت.

ایجاد شبکه کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل کارآفرینی و تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اساتید در حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی باید توانمند شوند و اصلاح دروسی مرتبط با کارآفرینی به منظور توانمند سازی دانشجویان انجام شود، اظهار داشت: شبکه کارآفرینی در سطح اساتید، کارمندان، دانشجویان و فارغ التحصیلان به منظور بهره گیری از توان علمی آنان ایجاد خواهد شد.

حمایت بیش از 4 هزار استاد دانشگاه آزاد اسلامی از مقاومت فلسطین

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با نماینده دفتر جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین حمایت کردند.

همایش بین المللی کارنامه انقلاب اسلامی از سوی دانشگاه آزاد برگزار می شود

فراخوان همایش بین‌المللی «ظرفیت، کارآمدی و کارنامه انقلاب اسلامی» که قرار است دهه اول بهمن امسال از سوی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود، منتشر شد.

تبیین نظری انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، تبیین کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه، تبیین مواجهه نظام جمهوری اسلامی ایران با چالش‌های مختلف در چهار دهه و آینده‌پژوهی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

متقاضیان برای شرکت در این همایش و نحوه ارسال آثار خود می‌توانند با تلفن گویای 4748 داخلی 6758 تماس بگیرند و یا درخواست خود را به پست الکترونیک info@issr.iau.ir ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به نشانی www.issr.iau.ir مراجعه کنند.

کانال اطلاع رسانی دانشگاه آزاد در پیام رسان سروش راه اندازی شد

کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند با عضویت در کانال به نشانی https://sapp.ir/islamic_azaduniversity ازآخرین و جدیدترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی بهره مند شوند.

203

کد خبر: 933494

وب گردی

وب گردی