موشک اندازی آمریکا حاصلی جز رسوایی نداشت/جهان سلطه هیچ مرزی ندارد

خطیب نماز جمعه تهران گفت: آمریکا عصبانی است و علت آن شکست آنها در برابر مقاومت است و این موشک اندازی آنها هیچ حاصلی جز رسوایی و بی قانونی آنها نداشت.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با بیان اینکه مومن اختیار زبان خود را در اختیار دارد، گفت: مومن اعضای خانواده را با زبان نمی رنجاند و جوان مومن با زبان خود حرمت پدر و مادر را زیر سوال نمی برد. چشم مومن رها و هرزه نیست، بلکه جاسوس دل است.

وی افزود: زبان و چشم دو مرکز کنترل خداجویان است. مومنین در گفتارشان اول فکر می کنند و اگر دیدند خداوند ناراضی است آن را نمی گویند و اگر دیدند خلاف ارزش های انسانی است سکوت می کنند. زبان اگر درست شود، دل درست می شود.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: آتش افروزی زبان بسیار خطرناک است و اگر انسان در خصوص زبان تقوا داشته باشد خداوند انسان را نسبت به بقیه در مسیر اصلاح قرار خواهد داد.

وی با اشاره به سالروز ولادت امام حسین(ع)، گفت: همه جاذبه های ممکن در وجود امام حسین(ع) وجود دارد. ظلم ستیزی، استکبار ستیزی، افشاگری نفاق و چشمه اخلاص از جمله ویژگی های آن حضرت است. در تمام انقلاب ها مانند انقلاب علیه هوس، زیاده خواهی، تنبلی، کم کاری و غفلت، پرچم به دست امام حسین (ع) است.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: در انقلاب ها علیه ظالمین و مستکبرین هم کشتی نجات، امام حسین حرف اول و آخر را می زند و اقتداری که مستضعفین در عالم پیدا کردند و رعبی که به دل آمریکا و اعوان آن افتاده، زیر پرچم حسین (ع) به دست آمده است.

جهان سلطه هیچ مرزی ندارد و فقط منطق آن زور است

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه گناه باعث گرفتاری، تنگی و روح را زندانی می کند، گفت: در مقابل گناه تقوا قرار دارد و مهمترین اصل در تقوا حفظ اعتقادات خصوصا در جوانان است و باید توجه کنند که علم به تنهایی تقوا را نگه نمی دارد و علم با آلودگی دل آلوده می شود.

وی با اشاره به حمله جنایتکارانه آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه، گفت: هر روز که از عمر ننگین جهان سلطه می گذرد به دست خود چهره وحشی خود را به عالم نشان می دهند. آنها نه دین دارند، نه تمدن دارند و نه قانون و هیچ ملاحظه ای را در نظر نمی گیرند. جهان سلطه هیچ مرزی ندارد و فقط منطق آن زور است و در برابر آن درسی که امام به مستضعفین مبنی بر ایستادگی در مقابل زورگویان داد کارایی دارد.

موشک اندازی آمریکا حاصلی جز رسوایی ندارد

حجت الاسلام صدیقی، گفت: آمریکا عصبانی است و علت آن شکست آنها در برابر مقاومت است چراکه نقشه هایی که برای داعش با خلق آن کشیده بودند به شکست مواجه شده است و این موشک اندازی آنها هیچ حاصلی جز رسوایی و بی قانونی آنها نداشت.

خطیب جمعه تهران با اشاره به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین، اظهار داشت: آن زمانی که اسرائیل هر بلایی که بخواهد بر سر مردم فلسطین بیاورد گذشته است چراکه با انقلاب ایران همه مستضعفان جهان جان گرفته اند. جنایت های اسرائیل را نیز موجب زوال و تسریع در نابودی این رژیم می دانیم و با وعده هایی که نائب امام زمان داده اند، انشالله مسلمانان در مسجد الاقصی بزودی بدون حضور صهیونیست ها نماز خواهند خواند.

وی با اشاره به دیدار سربازان گمنام امام زمان(عج) با رهبر انقلاب در هفته جاری، خاطرنشان کرد: مطالبی که رهبر انقلاب در این دیدار مطرح کردند بسیار حائز اهمیت است. مسئله نفوذ و اینکه رهبری فرمودند در میدان جنگ بزرگ و پیچیده قرار داریم. هرقدر که بحث نفوذ بررسی شود کم است چراکه نفاق اسلام را به مصیبت های بسیاری دچار کرده است.

حجت الاسلام صدیقی افزود: همه مردم باید مراقب باشند و نفوذی ها را بشناسند؛ آنهایی که دلی با بیگانه دارند اما در میان ما دم از خدمت می زنند. باید شاخصه های آن مشخص شود که چه کسی نفوذی است و چه کسی در خدمت مردم و نظام است.

منبع: مهر

305

کد خبر: 933567

وب گردی

وب گردی