آماده مقابله با تهدید ایران هستیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با هشدار درباره اینکه آماده مقابله با هر تهدیدی از سوی ایران هستند، مدعی شد که به دشمنانشان بهای سنگینی را تحمیل خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با تکرار ادعاهای بی‌اساس، به ایران هشدار داد که ارتش این رژیم برای هرگونه تهدیدی آماده است.

نتانیاهو طی سخنرانی در جلسه ویژه کابینه رژیم صهیونیستی در تل‌آویو، گفت: «ما تهدیداتی را از سوی ایران می‌شنویم. نظامیان ارتش اسرائیل و شاخه‌های امنیتی برای هر اتفاقی آماده هستند».

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحرونوت» وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با هر کسی که به آنها حمله کند، مبارزه می‌کند، مدعی شد ارتش این رژیم بهای سنگینی را به آنها تحمیل خواهد کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «ما به خاطر بهای (مبارزه) عقب نمی‌شینیم و همان بها را به کسانی که جان‌های ما را هدف می‌گیرند، تحمیل می‌کنیم. ارتش اسرائیل برای ماموریتش آماده است».


با افزایش هشدارها و تهدیدهای جنگ‌طلبانه مقامات تل‌آویو خطاب به ایران درباره پاسخ ندادن به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی تی4 سوریه، به نظر می‌رسد تل‌آویو در حال آماده سازی افکار عمومی و تحریک‌ آنان برای جنگی جدید است.

بامداد روز دوشنبه 20 فروردین بود که پایگاه هوایی تی4 در سوریه هدف حمله هوایی و اصابت چندین موشک قرار گرفت. گفته می‌شود در این حمله حداقل 14 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وزارت دفاع دفاع روسیه افشا کرد دو جنگنده اف15 رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان، 8 فروند موشک به سمت پایگاه هوایی تی4 در حمص شلیک کردند. 5 فروند از این موشک‌ها توسط پدافند هوایی سوریه هدف قرار داده شد اما 3 فروند دیگر به پایگاه اصابت کرد.

«علی‌اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل نیز روز سه‌شنبه تاکید کرده بود جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن پایگاه هوایی سوریه بدون پاسخ نخواهد ماند.

همچنین بامداد شنبه (25 فرودین) سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه به بهانه ادعایی نابود کردن تأسیسات و توانمندی‌های شیمیایی دولت سوریه، 103 فروند موشک به چند منطقه از این کشور شلیک کردند. به گفته وزارت دفاع روسیه، پدافند هوایی سوریه موفق شد 71 فروند از این موشک‌ها را رهگیری و ساقط کند. همچنین گفته می‌شود که در این حمله هیچ شهروند یا نظامی سوری آسیب ندیده است جز سه نفر که در نتیجه انحراف یکی از موشک‌های شلیک شده بود.

منبع: فارس

305

کد خبر: 933630

وب گردی

وب گردی