آغاز دومین سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس در تهران

دوره‌ی دوم سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران با حمایت خانه‌ی تئاتر ایران و انجمن طراحان صحنه و لباس از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه 1397 در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزارخواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه‌ای سمپوزیوم، به نقل از اکبر جلیلی رییس سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران: این دوره از سمپوزیوم با نگاهی پژوهش محور با برگزاری نشست های علمی تخصصی با حضور اساتید طراحی صحنه و لباس ایران از جمله: بهرام بدخشانی، امیر حسین قدسی، پیام فروتن، رعنا امینی، مریم نعیم زاده، علاالدین پژهان، رضا مهدی‌زاده و کیوان مقدم، همراه با نمایشگاهی از آثار اساتید و دانشجویان طراحی صحنه ولباس برگزار خواهد شد.

همچنین در بخش رقابتی این دوره از سمپوزیوم، بهترین طراح صحنه، بهترین طراح لباس و بهترین کارگردان در تعامل با طراح صحنه و لباس در تئاتر، فیلم کوتاه و فیلم‌های بلند سینمایی سال 1396 معرفی می شوند.

جلیلی افزود، شرکت در تمامی برنامه های دومین دوره‌ی سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تهران برای علاقه مندان آزاد بوده و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت tissd.com مراجعه کنند.

503

کد خبر: 933661

وب گردی

وب گردی