عقب‌نشینی فدراسیون هندبال/ کلاس‌های اسلوونی اطلاع‌رسانی شد!

قرار است سمینار مربیگری هندبال در مرداد ماه سال جاری در کشور اسلوونی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، اعزام پر سر و صدای دبیر فدراسیون هندبال و دامادِ علیرضا رحیمی، رئیس این فدراسیون، صدای بسیاری از اهالی جامعه هندبال را درآورد و برخی از مربیان فعال در این رشته ورزشی نسبت به نحوه انتخاب برای اعزام به کلاس های پیشرفته مربیگری در ژاپن اعتراض کردند.

حالا قرار است سمینار مربیگری در مرداد ماه سال جاری در کشور اسلوونی برگزار شود. نکته جالب اینکه مدیران فدراسیون هندبال تمام شرایط حضور در این کلاس را ترجمه کرده و روی خروجی سایت رسمی فدراسیون قرار داده، در حالی که یکی از دلایل اصلی انتقاد مربیان به اعزام شهداد مرتجی و محمدرضا رجبی به ژاپن، عدم اطلاع رسانی رسمی بود که سبب شد بسیاری از مربیان داخلی از وجود چنین کلاسی در ژاپن بی خبر باشند.

البته کلاس های اسلوونی نیز در زمره کلاس های آزاد قرار می گیرد و هر کدام از مربیان که توانایی مالی داشته باشد، می تواند با هزینه شخصی به اسلوونی سفر کرده و در کلاس ها شرکت کند. البته مدیران فدراسیون هندبال مدعی بودند مرتجی و رجبی نیز با هزینه شخصی به ژاپن سفر کردند ولی منتقدان بر این باورند این دو با تأمین هزینه ها از سوی فدراسیون راهی ژاپن شده اند.

604

کد خبر: 933703

وب گردی

وب گردی