رضایی: قول قهرمانی نمی‌دهم/ سال پر ترافیکی برای والیبال نشسته است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: امسال، سال پر ترافیکی برای والیبال نشسته است و هدف اصلی ما موفقیت در تمام مسابقات پیش روست.

هادی رضایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص پیروزی تیم ملی والیبال نشسته ایران در 3 دیدار اخیر در اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته گفت: در 20 سال گذشته رقابت نزدیکی با بوسنی در مسابقات مهم جهان داشتیم. در 5 فینال پارالمپیک به مصاف بوسنی رفتیم و خاطرات تلخ و شیرینی را مقابل این تیم تجربه کردیم. در بیشتر میادین مقابل بوسنی فاتح بودیم اما در برخی بازی‌ها نیز نتیجه را به حریف سرسخت خود واگذار کردیم.

وی ادامه داد: روسیه تیم قلدری بود اما از پس این تیم به راحتی برآمدیم و اوکراین را هم به راحتی شکست دادیم. البته هدف ما مسابقات قهرمانی جهان در هلند است. در ابتدا قصد داریم آلبوم افتخارات‌مان را با اولین قهرمانی در لیگ جهانی والیبال نشسته کامل کنیم. امسال، سال پر ترافیکی برای والیبال نشسته است و هدف اصلی ما موفقیت در تمام مسابقات پیش روست.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره احتمال قهرمانی تیم ایران در این رقابت‌ها گفت: قول می‌دهم بازیکنان تمام تلاش خود را برای قهرمانی به کار بگیرند اما قول قهرمانی نمی‌دهم. ذات ورزش این‌گونه است که هیچ کس نمی‌تواند برد یا قهرمانی را تضمین کند.

602

کد خبر: 933814

وب گردی

وب گردی