دایی: قرار است نمایندگان AFC به تهران بیایند تا مشکل ما با پرسپولیس را حل کنند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: هنوز چیزی حل نشده و هفته آینده قرار است نمایندگان AFC به تهران بیایند تا مشکل ما را آنها حل کنند.

به گزارش ایسکانیوز، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری قبل از دیدار با گسترش فولاد اظهار داشت: ما این هفته مثل هفته‌های قبل یک فینال برای آسیایی شدن داریم. سعی کردیم تمرینات خوبی انجام بدهیم و ان‌شاالله در یک فینال دیگر برنده باشیم.

وی افزود: گسترش فولاد تیم خوبی است که کادر فنی خوب و بازیکنان بزرگی دارد و ان‌شاالله بتوانیم فردا با ارائه یک بازی خوب ۳ امتیاز را از آن خود کنیم.

در این لحظه یکی از صدا برداران از صدا و سیما از علی دایی خواست که اجازه بدهد میکروفن صدا و سیما را بدون لوگو مقابل علی دایی قرار بدهد تا حداقل صدا و سیما بتواند صدای علی دایی را ضبط کند زیرا باید وظیفه‌اش را انجام بدهد که وی در پاسخ به این حرکت گفت: من با صدا و سیما مصاحبه نمی‌کنم، من با شما مشکلی ندارم اما آنها با امثال من مشکل دارند. من باید وظیفه‌ام را به نحوه احسن انجام بدهم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه ظاهراً در دوره‌های گذشته لیگ توافقاتی با داوران شده تا داوران به سود یا به ضرر یک تیم سوت بزنند، اظهار داشت: من اصلاً در مورد این مسائل صحبت نمی‌کنم تمرکزم روی بازی تیم خودم است و می‌خواهیم بازی خوبی انجام بدهیم، بازی قبلی در تبریز مقابل گسترش بد بودیم و باختیم اکنون می‌خواهیم خوب کار کنیم. فقط این را می‌گویم که در هفته‌های آخر همه تیم‌ها خوب بازی کنند چه آنها که خیالشان راحت است که نه سقوط می‌کنند نه بالا می‌آیند و آسیایی می‌شوند و حتی آنهایی که آسیایی شده‌اند با تمام وجود مقابل حریفان بازی کنند تا در دو هفته آخر لیگ حق به حق‌دار برسد.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سوال که ظاهراً تماس‌هایی با کادرفنی گسترش فولاد گرفته شده تا این تیم مقابل سایپا محکم بازی کند و این موضوع از طرف تیم‌های بالانشین صورت گرفته است، گفت: ان‌شاالله گسترش فولاد بهترین بازی‌ اش را انجام دهد. سایپا آنقدر از نظر فنی خوب است که بتواند حریفش را شکست دهد. من امیدوارم فردا شاهد یک فوتبال پاک باشیم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا مطالباتش از پرسپولیس به سرانجامی رسید یا خیر، گفت: هنوز چیزی حل نشده و هفته آینده قرار است نمایندگان AFC به تهران بیایند تا مشکل ما را آنها حل کنند. آقایان در پرسپولیس خودشان را به خواب خرگوشی زده‌اند و از بار آخری که با آنها صحبت کردیم نزدیک به ۵ ماه می‌گذرد و اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی در پاسخ به این سوال که چطور تیمی که فصل گذشته در آستانه سقوط بود حالا تبدیل به تیم مدعی نایب قهرمانی شده است، گفت: اگر اجازه بدهید این ۲ بازی را به خیر و خوشی تمام کنیم من آخر فصل در مورد این مسائل صحبت می‌کنم. این دو بازی برای ما خیلی مهم است و جا دارد از استاد خودم آقای حسین فرکی تشکر کنم که سال قبل تلاش زیادی کرد اما مشکلات زیادی در اینجا داشت و در نهایت تیم به دست ما سپرده شد.

دایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این روزها صحبت از حضور قلی‌زاده و ترابی در تیم‌های سرشناس کشور در فصل آینده مطرح شده و آیا این موضوع تمرکز این دو بازیکن را برای ۲ بازی مهم آخر فصل بر هم نمی‌زند گفت: مهدی ترابی با ما قرارداد دارد و سال آینده در سایپا می‌ماند. در این مورد بحثی وجود ندارد اما قلی‌زاده قراردادش تمام شده و اگر به خارج از کشور نرود او هم مطمئناً در تیم ما می‌ماند.

سرمربی سایپا در خصوص اینکه این روزها شایعات در مورد سرباز شدن مهدی ترابی هم به گوش می‌رسد و آیا این درست است که تیم‌هایی مثل سایپا و پیکان زحمت بکشند اما تیم‌های دیگر از این جوان‌ها استفاده کنند، گفت: این تصمیمات نادرستی است که در مملکت ما گرفته می‌شود. شما ببینید تمام فوتبالیست‌هایی که خودشان را سرباز می‌کنند یا سال گذشته راهی سربازی شدند در حالیکه می‌توانستند سرباز نباشند سرنوشتشان چه شد و چه اتفاقی برای آنها افتاده است.

وی در مورد درخشش لژیونرهای ایران در باشگاه‌های خارجی گفت: جای افتخار دارد که بازیکنان ما بتوانند در تیم‌های اروپایی خوب بازی کنند اما باید بدانیم که جام جهانی شرایطش فرق دارد بازی‌های سخت و حساسی داریم قبلاً هم گفته‌ام در گروه ما بهترین تیم آسیا، بهترین تیم آفریقا و ۲ بهترین تیم اروپایی حضور دارند و کار بسیار سختی داریم.

در پایان نشست خبری صدابردار صدا و سیما باز هم به سمت علی دایی که منتظر آسانسور بود رفت و از او خواست که با صدا و سیما ارتباط برقرار کند و از تریبون صدا و سیما استفاده کند و حرف‌ها و گلایه‌هایش را بازگو کند که علی دایی با این مسئله مخالف کرد و گفت: وقتی صدا و سیما به فردی آنتن می‌دهد که علیه من صحبت می‌کند و بعد به من فرصت صحبت داده نمی‌شود دیگر نمی‌توانم با صدا و سیما صحبت کنم.

601

کد خبر: 933821

وب گردی

وب گردی