دیدار با جانبازان موهبت الهی است

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت:« جانبازان، شهدای زنده هستند و دیدارشان برای ما موهبت و در جمع این عزیزان بودن برای ما افتخار بزرگی است».

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دکتر اسحق رسولی در مراسم گرامیداشت روز جانباز، اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت و افزود: « این روزها مناسبت هایی است که نسیان و فراموشی که ما در طول سال داریم تبدیل به غفلت نشود».

وی افزود: « شأن و منزلت جانبازان ما خیلی بیشتر است و هدف ما از برگزاری چنین مراسمی این است که پای حرف های این بزرگواران بنشینیم و صحبت هایشان را بشنویم».

دکتر رسولی با اشاره به وقایع عاشورا گفت: « درس بزرگ عاشورا و رشادت و ایثارگری های حضرت عباس (ع)، عاشقانه در خدمت امام زمان و دین بودن است. و نیز جانبازان عصر ما که در هشت سال دفاع مقدس از جان گذشتگی، ایثار و رشادت های بزرگی انجام دادند و اکنون در مقابل چشمان ما هستند، امنیت و آرامش فعلی جامعه ما در نتیجه ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان دفاع مقدس است».

رسولی افزود: « این درس بزرگی برای ماست که به نوبه خود در جهت تحکیم هر چه بیشتر انقلاب و جمهوری اسلامی و در راستای آرمان های امام شهدا و مقام عظمای ولایت فقیه تلاش کنیم».

وی افزود: « تجلیل و احترام به جانباز، احترام به آرمانهای حضرت ابوالفضل العباس (ع) و آرمانهای دین اسلام است و هدف، تلاش برای کسب رضای خداوند متعال و کسب رضایت خانواده های جانبازان بزرگوارمان است و تلاش می کنیم شرمنده این عزیزان نشویم و اینکه به یاد و در خدمت شان هستیم و فراموش شان نمی کنیم».

حجت الاسلام تجلایی؛ معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز جانبازان را وارثان اصلی انقلاب و اسلام معرفی و حضرت عباس(ع) را به عنوان جانبازی که ولایتمداری را با ایثار معنا کرد، دانست.

خاطره گویی کارکنان جانباز و تجلیل از جانبازان عضو هیات علمی و کارمند از برنامه های اصلی این مراسم بود.

کد خبر: 933892

وب گردی

وب گردی