روابط عمومی ادارات رویداد « همدان ۲۰۱۸» را فرصت بدانند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: روابط عمومی ادارات استان همدان رویداد « همدان ۲۰۱۸» را فرصت بدانند و در معرفی داشته ها کمک حال مدیران باشند.

به گزارش ایسکانیوز، ناصر محمودی شامگاه شنبه در جلسه بررسی دستورالعمل ارزیابی روابط عمومی ادارات کل استان همدان که به میزبانی اداره کل اقتصاد و دارایی برگزار شد، گفت: روابط عمومی ادارات، نخبگان سازمان هستند که در دو حوزه درون سازمانی و برون سازمانی ایفای نقش می کنند.

سیدناصر محمودی گفت: بدون شک مهمترین وظیفه روابط عمومی هر سازمان ایجاد ارتباطات دوسویه است اما دو نقش متمایز و قابل تفکیک آن در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، از میان سایر نقش ها، نمایان تر و بارزتر است که تاثیرگذاری موثری در تصمیم های سازمان به دنبال دارد.

محمودی عنوان کرد: روابط عمومی باید علاوه بر قرار گرفتن در جایگاه مشاور مدیر و سازمان در تصمیم گیری های سازمان نیز دخیل باشد چراکه نگاه درونی و بیرونی آنان در تصمیم گیری ها بسیار کمک حال است.

وی عنوان کرد: روابط عمومی نیازمند حمایت شخص مدیر و سازمان است تا با در اختیار داشتن امکانات و گذراندن دوره های تخصصی بهترین بازی را در نقش خود ایفا کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان یکی از موثرین اقدامات پیش روی روابط عمومی های استان همدان را بهترین حضور در رویداد همدان ۲۰۱۸ عنوان کرد و با اشاره به فعالیت کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری این رویداد از تهیه و ارائه اپلیکیشن معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان همدان به دو زبان فارسی و انگلیسی خبر داد که قرار است در رویداد همدان ۲۰۱۸ به میهمانان ارائه شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان اعلام کرد: اداره کل اقتصاد و دارایی آمادگی دارد که دوره آموزشی مورد نیاز روابط عمومی ها را در یک روز میزبان باشد که بنا به تشخیص نوع دوره از سوی روابط عمومی ها استاد این کارگاه نیز از سوی اداره کل دعوت شود.

901/900

کد خبر: 933939

وب گردی

وب گردی