افتخار آفرینی دانش آموزان سما لاهیجان در مسابقات فرهنگی و  هنری

دانش آموزان دبیرستان دوره اول پسران سما لاهیجان در مسابقات فرهنگی هنری آموزش و پرورش این شهرستان گوی رقابت را از سایر دانش آموزان ربودند و تنوانستند در بیشتر رشته ها، عناوین برتر را به خود اختصاص داده و به مراحل استانی راه یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، کسب رتبه اول در مسابقه سرود و نمایش صحنه ای شهرستان از افتخارات گروه های سرود و تئاتر این دبیرستان می باشد.

در قسمت نوازندگی ، بردیا تقی پور (پایه هشتم) رتبه اول نوازندگی گیتار، سروش محمدی زاد (پایه هشتم)رتبه اول نوازندگی پیانو، فرجاد صفری(پایه نهم) رتبه اول نوازندگی ویولن، امیرعلی میری راد (پایه نهم)رتبه اول نوازندگی دف را به خود اختصاص دادند و به مرحله استانی راه یافتند. در بخش همنوازی گیتار بردیا تقی پور و بنیامین هندیسه (پایه هشتم) مقام اول را از آن خود نمودند.

محسن موسی زاده (پایه هشتم) مقام اول و یاسین بارانی(پایه هفتم) مقام دوم در رشته تکخوانی در مسابقات سرود شهرستان را به دست آورند.

رضا عمویی(پایه نهم) رتبه دوم بازیگری در مسابقات نمایش صحنه ای شهرستان، مصطفی محمدپور(پایه نهم) رتبه اول مسابقات وبلاگ نویسی، پارسا صدر دانش (پایه نهم) رتبه اول مسابقات تصویرسازی، دانیال اقبالی(پایه هشتم) رتبه اول مسابقات عکاسی و امیر حسین دانشور(پایه هفتم) رتبه اول مسابقات خوشنویسی را از آن خود نموده و به مرحله استانی راهی شدند.

معاونت دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند، مجموعه سما لاهیجان را مجموعه ای پرتوان و بسیار فعال دانست و خاطرنشان کرد: کسب چنین موفقیت هایی ثابت می کند که تمام تلاش ما و همکاران مان در آموزشکده ها و مدارس سما، این است که دانشجویان و دانش آموزان به روز داشته باشیم و برای بروز خلاقیت های شان بیشتر تلاش کنیم.

فلاح راد به کارگیری بهترین های شهرستان در زمینه های مختلف علمی و هنری را از دیگر نقاط قوت سما دانست و افزود: در به کارگیری معلمین و دبیران سما مبنای مان توان علمی افراد است و نهایت تلاشمان این است که از تبلیغات کاذب جلوگیری نموده و با جذب افراد توانمند اعتماد اولیا را جلب کنیم و سما را در حد و اندازه یک مرکز علمی و فرهنگی موفق و تاثیرگذار نشان دهیم، که این امر تاکنون کاملا ظهور و بروز یافته است.

کد خبر: 933965

وب گردی

وب گردی