بلاتکلیفی سربازان هندبال/ جانشین نیروی زمینی از لیگ یک می‌آید!

مسئولان باشگاه نیروی زمینی که در فصل گذشته لیگ برتر رتبه هفتم را کسب کردند، با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون خواهان تعیین وضعیت خود برای حضور در لیگ جدید شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم جوانان هندبال ایران در روزهای بلاتکلیفی و تمرینات بدون سرمربی تیم ملی هندبال تشکیل شده و زیر نظر مهدی رهبری اداره می شود. بیش از 10 بازیکن از ترکیب تیم جوانان ایران، سربازان تیم نیروی زمینی هستند و شاکله اصلی تیم را تشکیل می دهند.

مسئولان باشگاه نیروی زمینی که در فصل گذشته لیگ برتر رتبه هفتم را کسب کردند، با ارسال نامه ای به علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون خواهان تعیین وضعیت خود برای حضور در لیگ جدید شدند ولی پاسخی دریافت نکردند.

حالا شنیده می شود جلسه ای در فدراسیون هندبال برگزار شده و تیم سوم لیگ دسته اول مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت کرده است! اگر این اتفاق رخ دهد فارغ از اعتراضاتی که ممکن است از سوی باشگاه نیروی زمینی مطرح شود، بازیکنان سرباز تیم جوانان ایران نه‌تنها برای حفظ آمادگی بدنی خود و قرار گرفتن در شرایط مسابقه دچار مشکل می شوند، بلکه مسئولان فدراسیون هندبال به سادگی نمی‌توانند بازیکنان سرباز را از پادگان خارج کنند.

604

کد خبر: 933992

وب گردی

وب گردی