کواکبیان: آبروی مجلس را حفظ کنید/ پزشکیان گوینده "واژه دخترخوشگلا "را لو داد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جریان پاسخ به تذکر نماینده مردم تهران گوینده "واژه دخترخوشگلا "را لو داد .

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز؛ مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اخطاری ناظر به اصل79 آیین نامه داخلی بهارستان اظهار کرد: بند 11 ماده 24 تذکر به دفاع از شان و اقتدار مجلس است

وی ادامه داد: اینکه برخی نماینده مجلس را تخریب می کنند و از هر حشیشی برای خودش تشبص می کند قدش سو استفاده است و هیات رئیسه مجلس در مقابل این موارد ساکت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی بهارستان یادآور شد: یکی از نمایندگان به هردلیلی یک واژه را اشتباه می خواند، آن زمان می بینیم تمام فضای مجازی را علیه آن نماینده بسیج می کند، اخیرا در رابطه با یکی از همکاران که در یک جلسه دیگری لغتی درباره مباحث فقهی مطرح کرده آنرا به بحثی که محبی نیا داشته چسباندند و گفتند که مجلس دنبال چه چیزهایی است.

کواکبیان متذکر شد: این برای مجلس زشت است، نمایندگان ما جز پاک دست ترین افراد هستند و عصاره فضائل ملتند، خواهشم این است که هیات رئیسه در برخورد با این قبیل موارد جدی باشد و مانع شکسته شدن اقتدار مجلس شورای اسلامی شود.

مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به اخطار کواکبیان، نماینده مردم تهران اظهار کرد: بحثی که در فضای مجازی پیچیده بود در حقیقت این است که زمانیکه که اقای محبی نیا مشغول صحبت و نطق بود، یک بخشی از آن پخس در فضای مجازی پخش شد که در حقیقت این شیطنیتی است که فضای مجازی درست می کند.

وی ادامه داد: با ابروی انسان ها بازی می کنند، برادرمان " آقای علیرضا سلیمی" ، نماینده مردم محلات آن روز یک اعتراضی داشتند در مورد پالرمو و شورای نگهبان و می گفت که آنرا قبول ندارند.

نایب رئس اول مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بعد ما گفتیم که نظر شورای نگهبان را در این مورد نباید بخواهیم، وی در اینجا برای ما شرح داد و ما گفتیم ولش کن، او گفت این روندی که وجود دارد گندم نمایی کردن و جو فروشی است و یا مثل این می ماند که زمان خواستگاری «دختر خوشگلی» به شما نشان دهند بعد یک دختر زشت را برای تو صیغه کنند.

وی ادامه داد: در فضای مجازی تیکه دختر را آوردند و فضای زشتی را ایجاد کردند، این بی اخلاقی و کارهای زشتی که گاهی اوقات در فضای مجازی پخش می شود و تمام یک مسئله گفته نمی شود، جز از بین بردن آبرو و حیثیت انسان ها چیز دیگری ندارد.

پزشکیان خاطرنشان کرد: بهتر است به شخصیت و جامعه خود احترام بگذاریم و زشت نمایی نکنیم، بحث کاملا علمی، تخصصی است و رسانه ها بهتر است ابتدا و انتهای یک موضوع را بگویند.

بر اساس این گزارش، بعد از مشخ شدن نام نماینده گوینده «دختر خوشگلا» و اعلام آن توسط رئیس جلسه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دای بلند مشغول خنده شدند و نماینده محلات دست روی ورت خود گذاشت و سرش را به پایین انداخت.

301

کد خبر: 934003

وب گردی

وب گردی