رجبی: روی 2 گزینه  به جمع‌بندی رسیده ایم/ مربیان مورد نظر ما فعلا نمی‌توانند به ایران بیایند!

دبیر فدراسیون هندبال گفت: پس از برگزاری جلسات مختلف و بررسی گزینه‌های متعدد روی 2، 3 گزینه به جمع‌بندی رسیده‌ایم و قراردادهای اولیه را برای آنها ارسال کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی هندبال ایران با هدایت بروت ماچک نتوانست در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان در خور توجهی کسب کند و از صعود به رقابت‌های جهانی بازماند. هندبالیست‌های ایران در گام بعدی باید خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا آماده کنند اما هنوز تکلیف کادر فنی تیم ملی مشخص نیست.

مسئولان فدراسیون هندبال مدت‌ها است به دنبال یک مربی خارجی هستند و در جدیدترین اظهار نظر اعلام کرده‌اند که امکان دارد اردوهای تیم ملی با حضور کادری ایرانی آغاز شود چرا که شاید تا زمان شروع اردوها، مربی خارجی انتخاب نشود. نکته جالب‌تر اینکه هنوز کادر ایرانی تیم ملی هم انتخاب نشده است و ملی‌پوشان بدون سرمربی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

محمدرضا رجبی، دبیر فدراسیون هندبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال ایران به خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: پس از برگزاری جلسات مختلف و بررسی گزینه‌های متعدد روی 2، 3 گزینه به جمع‌بندی رسیده‌ایم و قراردادهای اولیه را برای آنها ارسال کرده‌ایم اما این مربیان درگیر لیگ اروپایی هستند و نمی توانند فعلا به ایران بیایند.

602

کد خبر: 934024

وب گردی

وب گردی