دانشگاه آزاد اسلامی  واحد کرج پیشگام در تأمین بخشی از نیاز گوشتی و گیاهان دارویی استان البرز

سومین جلسه کارگروه تحقق اقتصاد مقاومتی به ریاست دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و با حضور اعضا در سالن شورای واحد کرج برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد کرج، در این جلسه مسئولان سه کارگروه کشاورزی، صنعت و خدمات به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و نتایج حاصل از جلسات تخصصی خود پرداختند.

دکتر حبیبی مسئول گروه تخصصی کشاورزی به تفکیک وظایف بین کارگروه تولیدات گیاهی، کارگروه صنایع چوب، کارگروه تولیدات دام، طیور و آبزیان و کارگروه کنفرانس ها پرداخت و دو طرح مهم اجرایی در حال اجرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج را تشریح کرد.

وی با اشاره به پتانسیل های موجود در بین دانشجویان و استادان واحد کرج تصریح کرد: طرح های مذکور در حال حاضر آغاز شده و پیش نویس طرح توسعه آن نیز در حال تهیه است که با تامین منابع مالی اولیه و با به اجرا در آمدن آن می‌توان بخشی از نیاز گوشتی و نیاز به گیاهان دارویی استان را تامین کرد.

دکتر حامد ثابت رئیس کارگروه تخصصی صنعت نیز طرح های تأسیس کلینیک صنعتی جامع، طرح تأسیس مراکز آموزش‌های بین المللی جوشکاری، سامانه مشاوره تخصصی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، تأسیس مدرسه اشتغال از سوی کارگروه صنعت مطرح کردند.

همچنین پیشنهادهایی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی درآمدزا توسط کارگروه خدمات توسط دکتر محمدرضا بلیاد مطرح و بررسی شد.

204

کد خبر: 934029

وب گردی

وب گردی