نمایشگاه نقاشی کودکان، رکورددار فروش شد

نمایشگاه خیریه «صدای مهربانی»  توانست با ثبت رقم فروشی بالغ بر ۷۵ میلیون تومان، رکورد تازه‌ای در برگزاری نمایشگاه کودکان به جای بگذارد.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر رسیده، نمایشگاه خیریه «صدای مهربانی» که برای دوازدهمین سال پیاپی برگزار می شود، طی 2 روز برگزاری توانست مخاطبان زیادی را متوجه خود سازد و تجربه ای ناب برای هنرمندان نوجوانش رقم بزند.

این نمایشگاه که حاصل تلاش هنرآموزان آکادمی تارا بهبهانی بود، در دو روز برگزاری همه آثار ارائه شد به فروش رسید و رقمی بالغ بر ۷۵ میلیون تومان به ثبت رسید که همه آن جهت درمان کودکان سرطانی به موسسه محک تقدیم شد.

تارا بهبهانی پژوهشگر و مدرس هنر درباره برگزاری و استمرار این نمایشگاه در دوازدهمین سال پیاپی گفت: هر سال که این رویداد در میان استقبال مردم نوع دوست کشورم با موفقیت برگزار می شود، احساس شاد غیر قابل وصفی به من دست می دهد. دیدن استقبال مردم، موفقیت در فروش آثار و مشاهده شوق شاگردانم نتیجه بسیار ارزشمندی برایم است.

وی همچنین ادامه داد: امیدوارم در سال های بعدی که این نمایشگاه برگزار می شود دیگر سرطانی وجود نداشته باشد و ما این مبالغ را صرف فعالیت های فرهنگی کنیم.

نمایشگاه صدای مهربانی در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ با ثبت رکوردی تازه برای فروش آثار هنری کودکان و نوجوانان در محل موسسه محک برپا شد و برگزاری آن تبدیل به سنتی پسندیده و قابل ستایش در آغاز هر سال نو شده است.

502

کد خبر: 934057

وب گردی

وب گردی