حضور 8 شاکی در کلانتری و اعتراف سرایدار به سرقت 20 هزار دلار و 5 هزار یورو

رئیس کلانتری 124 قلهک از دستگیری سرایدار ساختمانی خبر داد که از اهالی ساختمان 20 هزار دلار و 5 هزار یورو و همچنین 5 سکه تمام بهار آزادی سرقت کرده بود.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "ضرغام آذین" گفت: در پی مراجعه 8 تن از مالکان ساختمانی در سطح حوزه به کلانتری و اعلام سرقت اموالشان، که اغلب دلار و یورو بود، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی گفت : در تحقیقات پلیسی، مشخص شد که سارق به راحتی می توانسته وارد ساختمان شده و پس از آن در ورودی واحد ها را با کلید باز و سپس اموال مالکان را به سرقت ببرد که تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه تری شد.
وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات انجام شده، بدست آوردند که سرقت ها توسط سریدار ساختمان انجام می شده، توضیح داد: سریدار ساختمان پس از جلب اعتماد مالکین، می توانسته برای اموراتی کلید واحد را در اختیار بگیرد و سپس از روی آن کپی و در فرصت مناسبی وارد واحد می شده و با برداشتن مقداری از اموال مالباخته و صحنه سازی، ظن مالکین را از خود دور سازد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارق،تعداد 20 هزار دلار و 5 هزار یورو و همچنین 5 سکه تمام بهار آزادی از مالیکن ساختمان به سرقت برده است، بیان داشت: با حضور 8 شاکی به کلانتری و انجام تحقیقات مقدماتی، متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 934108

وب گردی

وب گردی