مهم‌ترین اتفاقی که در راستای تبریز ۲۰۱۸ محقق شد

شهردار کلان‌شهر تبریز با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص رویداد تبریز ۲۰۱۸ اظهار داشت: مهم‌ترین اتفاقی که در راستای تبریز ۲۰۱۸ محقق شد معرفی تبریز به عنوان یک شهر با ظرفیت‌های گردشگری بالا بود.

به گزارش ایسکانیوز، ایرج شهین باهر در شورای مدیران شهرداری تبریز اظهار داشت: نباید شهروندان این تصور را داشته باشند که ما از مشکلات آنان خبر نداریم، همه مدیران و کارکنان شهرداری خدمتگزار مردم هستند و باید در بین مردم حضور داشته باشیم و مشکلات و انتظارات را بشنویم.

شهردار کلان‌شهر تبریز با اشاره به سفر ریاست جمهوری به تبریز در هفته آتی گفت: باید شهر را برای حضور رئیس جمهور مهیا کنیم به‌خصوص مسیرهایی که میهمانان و سفرا و کاروان رئیس جمهور از آنها عبور خواهند کرد باید به شکل ویژه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

شهردار تبریز با تقدیر از زحمات تمام مجموعه‌های شهرداری تبریز در خصوص فعالیت‌ها در راستای تبریز۲۰۱۸ و تعطیلات نوروزی، گفت: در طول تعطیلات نوروز ۸۰ درصد ظرفیت هتل‌های تبریز پر بود و با این روند در تابستان امسال ظرفیت هتل‌های تبریز ۱۰۰ درصد پر خواهد بود.

شهین‌باهر افزود: بر اساس گزارش‌های میدانی مسافرانی که به تبریز آمده‌اند از تمیزی، وجود خدمات مختلف و سایر ظرفیت‌های شهر اظهار رضایت کرده‌اند و باید روند کنونی در خصوص توسعه گردشگری در شهر تداوم یابد.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص رویداد تبریز ۲۰۱۸ اظهار داشت: مهم‌ترین اتفاقی که در راستای تبریز ۲۰۱۸ محقق شد معرفی تبریز به عنوان یک شهر با ظرفیت‌های گردشگری بالا بود.

شهردار تبریز تصریح کرد: در کشور ما اصفهان، یزد و شیراز به عنوان شهرهای گردشگرپذیر معرفی شده‌اند، اما باید نشان دهیم که تبریز بیشتر از سایر شهرهای گردشگرپذیر کشور مکان‌های دیدنی و گردشگری دارد.

وی با اشاره به ضرورت مدیریت هزینه در مجموعه شهرداری تبریز بیان داشت: در راستای مدیریت هزینه‌ها در سال‌جاری، پروژه‌هایی که مشکل و دردی از شهروندان را رفع نمی‌کند و پروژه‌های تبلیغی هستند، اصلاً نباید اجرا شود چون پروژه‌ای که مشکل مردم را حل نکند به حق به محل انتقاد مردم تبدیل می‌شود.

شهین‌باهر با تبریک اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: عید واقعی برای خادمان مردم در شهرداری زمانی است که بتوانند رضایتمندی شهروندان را به‌دست بیاورند و هر روزی که مردم از ما راضی باشند آن روز عید است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه بدترین شکل تبلیغ مدیریت، زیرسوال بردن گذشته است، گفت: اگر مدیر خوبی هستیم باید آن را با عملکردمان نشان دهیم چون مردم مقایسه می‌کنند و تشخیص می‌دهند که کدام مدیر خادم بهتری بوده است.

شهردار تبریز خدمت به مردم را فرصتی برای مدیران دانست و اذعان داشت: برای خدمت به شهروندان و همشهریان باید حداکثر بهره‌برداری را از هر جایگاهی که در آن قرار داریم، بکنند و سابقه و عملکرد خوبی از خود برجای بگذاریم.

ایرج شهین باهر با اشاره به روند طولانی تصویب بودجه سال‌جاری گفت: بودجه امسال شهرداری تبریز متفاوت از سال‌های گذشته است و تلاش بسیاری شده است تا از هزینه‌های غیر ضروری صرف نظر شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام سعی و همت مدیران باید بر مدیریت بودجه در مسیر مشخص شده متمرکز شود یادآور شد: ضروری است اولویت‌بندی‌های مشخص شده در بودجه سال‌جاری را اساس فعالیت و کار در مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری تبریز قرار دهیم و در این زمینه نقش مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری تاثیرگذار است.

کد خبر: 934174

وب گردی

وب گردی