بزرگترین دستاورد دانشگاه آزاد اسلامی تدوین سند فرهنگی و راهبردی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از اجرایی شدن سند راهبردی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو باخبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره بزرگترین دستاورد معاونت فرهنگی از زمان مدیریت دکتر ولایتی گفت: کارهای بزرگی در دوره جدید انجام شده است و تدوین سند فرهنگی و دانشجویی یکی از کارهای بزرگ و ماندگاری است که طی این مدت انجام شده و مراحل نهایی را طی می کند.

وی در ادامه افزود: این سند به کل واحدهای دانشگاه آزاداسلامی به عنوان یک متن اصلی برای حرکتهای فرهنگی جدیدی که قرار است در دانشگاه آزاد اتفاق بیفتد، اواخر اردیبهشت ماه ابلاغ خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مبنای حرکت ما در سال جدید همین سند فرهنگی و دانشجویی است که اسفند ماه 96 این سند از جانب معاونت دانشجویی و فرهنگی ابلاغ شد و بنای حرکت فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی سال 97 خواهد بود.

حجت الاسلام کلانتری درباره چگونگی تاثیر و تحول این سند در فضای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:تحول به این صورت است که تمام اولویتها در این سند دیده شده و برای کسی که می خواهد در خط مقدم کار فرهنگی انجام دهد مهم است اولویتها را بدرستی بشناسد و ذیل اولویتها راهبردهای اصلی و اجرایی را ببیند و بتواند براساس آنها برنامه تدوین کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه های ریز و اجرایی این سند تمام این مراحل را در اختیار مسئولان فرهنگی دانشگاه آزاد قرار میدهد و شاید یک بخش عمده ای از کار دانشگاه به همین موضوع برگردد که باید براساس یک نقشه و چهار چوب دقیق این کار انجام گیرد و با نگارش این سند این زمینه فراهم می شود.

خبرنگار:ندافراهانی

کد خبر: 934182

وب گردی

وب گردی