برگزاری مسابقات قران  بزرگترین جریان وحدت اسلامی را با خود همراه دارد/یک کتاب،یک امت

تولیت استان امامزاده صالح (ع)گفت: در سایه برکات مسابقات بین المللی قرآن ،وحدت  بیشتر مسلمانان در برابر استکبار صهیونیست ایجاد می شود.

به گزارش ایسکانیوز، برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور نمایندگان 84 کشور جهان و پژوهشگران قرآنی که در مصلی امام خمینی (ره) در حال انجام است و به برکت قرآن کریم ، با انسجام هر چه بیشتر مسلمانان جهان که از اهداف برگزاری این مسابقات بین المللی است دژمحکمی در برابر فتنه گران شرق و غرب ایجاد می شود تا امنیت و آرامش مسلمانان سراسر دنیا با آن تضمین شود.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، تولیت استان امامزاده صالح (ع) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز گفت: همانطوریکه شعار مسابقات بین المللی قران کریم ، یک کتاب و یک امت است ،برگزاری این مسابقات بزرگترین جریان وحدت اسلامی را با خود همراه دارد و همه اقشار مسلمان با هر ملیت و قومیتی و فراتر از مرزهای کشوری و اقلیمی در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی با اشاره به برکات قرآن گفت: این فضا معطر به عطر اهل بیت و قرآن ،فضای معنوی را در جامعه بوجود می آورد که در سایه آن زمینه برای وحدت بیشتر مسلمانان در برابر استکبار صهیونیست ایجاد می شود و اقتدار اسلام را بیش از پیش در معرض نمایش می گذارد .

705

کد خبر: 934193

وب گردی

وب گردی