خوش‌قدم: سرِ سوزنی از انگیزه بازیکنان کم نشده/ سال گذشته، سال پر فروغی برای نوجوانان و جوانان نبود

سرمربی تیم نوجوانان و جوانان کاراته دختران گفت:  متأسفانه سال گذشته، سال پر فروغی برای کاراته بانوان در رده نوجوانان و جوانان نبود اما با این وجود انگیزه بازیکنان نسبت به سال گذشته بیشتر شده و با قدرت بیشتری تمرین می کنند.

سمانه خوش‌قدم در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت تیم نوجوانان و جوانان کاراته دختران اظهار داشت: ما در مجموع 6 اردوی فشرده برای مسابقات قهرمانی آسیا در نظر گرفته بودیم که از فردا اردوی پنجم به مدت ۶ روز آغاز خواهد شد و اردوی آخر، وصل به اعزام خواهد بود. در کل 6 اردو داریم و اردوی ششم ما به مدت 3 روز برگزار می شود. روز 18 اردیبهشت اعزام خواهیم شد. دو روز نیز استراحت در نظر گرفته ایم و 20 اردیبهشت، تیم آماده شرکت در مسابقات آسیایی می شود.

وی با اشاره به عملکرد جوانان و نوجوانان در سال گذشته ادامه داد: محدودیت های زیادی وجود داشت اما سرِ سوزن از انگیزه بازیکنان کم نشده است. بیشترین بازیکنان ملی پوش که سال گذشته کنارمان بودند، حالا نیز با ما هستند. متاسفانه سال گذشته سال پر فروغی برای این رده سنی نبود. شاید محدودیت ها و شرایط به گونه ای بود که آن نتایج حاصل شد اما با وجود ناکامی ها در حال حاضر بازیکنانم انگیزه فراوانی دارند و و عطش‌شان برای کسب مدال بیشتر شده است.

سرمربی تیم نوجوانان و جوانان کاراته دختران تصریح کرد: 7 بازیکن داریم و به دنبال این هستیم تا هر 7 بازیکن در مسابقات پیش رو مدال کسب کنند. من به تیمم ایمان دارم و امیدوارم با همین انگیزه و توان، بتوانند به هدف‌شان در مسابقات برسند و مدال های پر تعداد و خوش‌رنگی را کسب کنیم.

600

کد خبر: 934310

وب گردی

وب گردی