نماینده فدراسیون جهانی تکواندو: ایران توانایی برگزاری شایسته رویدادهای بین‌المللی را دارد

نماینده فدراسیون جهانی تکواندو گفت: ایران با وجود تکواندوکاران توانمندش همیشه در جهان حرف اول را می‌زند و در مسابقات جام فجر نیز شاهد قدرت‌نمایی هوگوپوشان این کشور بودیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر به مدت دو روز به میزبانی هیات تکواندو استان البرز و در سالن انقلاب شهر کرج برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها تیم البرز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم منطقه آزاد قشم نایب قهرمان شد و تیم منطقه آزاد کیش عنوان سومی را بدست آورد.

«میلان کوی» ناظر فنی این دوره از مسابقات و رئیس فدراسیون تکواندو مالزی در رابطه با برگزاری این مسابقات گفت: استقبال از مسابقات و سطح فنی خوب بود و همچنین برپایی منظم این رویداد نشان‌ می‌دهد برای برگزاری این رویداد زحمات بسیاری کشیده شده است و این میزبانی شایسته می‌تواند نمره مثبت دیگری در کارنامه تکواندو ایران باشد.

نماینده فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون تکواندو مالزی با بیان اینکه تکواندوی ایران از قدرت بالایی برخوردار است تصریح کرد: ایران با وجود تکواندوکاران توانمندش همیشه در جهان حرف اول را می‌زند و در مسابقات جام فجر نیز شاهد قدرت‌نمایی هوگوپوشان این کشور بودیم. به نظرم تکواندوکاران ایرانی می‌توانند مثل همیشه درخشش قابل توجه ای در رویدادهای پیش‌رو داشته باشند.

وی در پایان گفت: ایران توانایی برگزاری شایسته رویدادهای بین‌المللی را دارد و امیدوارم در آینده با حضور تیم‌های بیشتری برگزار شود.

602

کد خبر: 934324

وب گردی

وب گردی