خبرنگار کوچکی که رژیم صهیونیستی را ترساند

رسانه های رژیم صهیونیستی با منتشر کردن تصاویر یک دختر کوچک خبرنگار ابراز نگرانی کردند، وی به زبان انگلیسی به شرح آنچه در فلسطین می گذرد، می پردازد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رژیم صهیونیستی نسبت به جنی جهاد تمیمی، دختر بچه ۱۲ ساله فلسطینی که "کوچکترین خبرنگار جهان" تلقی می‌شود و از ساکنان شهرک "النبی صالح" در رام‌الله است، هشدار دادند چراکه او به خوبی به زبان انگلیسی به توصیف جنایت‌ها و تجاوزات سربازان اسرائیل در جریان حملات به شهرک محل زندگی او می‌پردازد.

رسانه‌های اسرائیل این دختربچه را خطرناک‌تر از عهد تمیمی توصیف کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی کلیپ ویدیویی‌ را اخیرا منتشر کردند که تصویر سربازان اسرائیلی را برای این دختر بچه طی یورش‌شان در روستای مذکور را نشان می‌داد که با آن‌ها به زبان انگلیس و عربی در حال بحث بود.

رسانه‌های این رژیم اعلام کردند که این دختربچه با استفاده از زبان انگلیسی و از طریق کلیپ‌های ویدیویی که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان منتشر می‌شود، تجاوزات و اقدامات سربازان اسرائیلی را برملا می‌کند.

یک کلیپ ویدئویی آزار و اذیت سربازان اسرائیلی و تلاش آنها جهت ممانعت از حضور وی مقابل دوربین را نشان می‌دهد.

اتحادیه خبرنگاران پیشتر کارت عضویت افتخاری را به جنی جهاد التمیمی ارائه داده و از نقش ویژه وی در افشای اقدامات نیروهای اشغالگر و تولید شماری از فیلم‌های کوتاه به زبان عربی و انگلیسی که جنایات اسرائیلی را با صدا و تصویر توضیح می‌دهد، تشکر کرد.

کد خبر: 934333

وب گردی

وب گردی