وزیر نیرو به کرمانشاه سفر می کند

استاندار کرمانشاه گفت: وزیر نیرو به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و برق استان چهارشنبه همین هفته ۵ اردیبهشت ۹۷ به استان کرمانشاه سفر می کند.

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ بازوند امروز دوشنبه در اولین کارگروه سازگاری با کم آبی استان کرمانشاه از سفر اردکانیان، وزیر نیرو به استان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: وزیر نیرو به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و برق استان چهارشنبه همین هفته ۵ اردیبهشت ۹۷ به استان کرمانشاه سفر می کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: وزیر نیرو دو روز را در کرمانشاه حضور خواهد داشت و پیگیری سامانه سردسیری از مهمترین اهداف و برنامه های سفر وی خواهد بود.

وی ازطرح موضوعاتی چون پروژه آبرسانی بلند مدت به کرمانشاه، تصفیه خانه آب شهر کرمانشاه، رودخانه قره سو و فاضلاب کرمانشاه و همچنین پروژه های روستایی در حوزه وزارت نیرو در سفر ۲ روزه اردکانیان به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد که بازدیدی نیز از این پروژه ها صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه گفت: در سفر وزیر نیرو عملیات اجرایی سد حواسان آغاز می شود و افتتاح نیروگاه سد داریان و افتتاح تصفیه خانه فاضلاب کنگاور از دیگر برنامه های وی خواهد بود.

وی از بازدید از طرح‌های آبی استان، بازدید از مناطق زلزله زده، حضور در جلسه شورای اداری و نشست با کارکنان صنعت آب و برق به عنوان دیگر برنامه های اردکانیان در کرمانشاه یاد کرد.

901/900

کد خبر: 934344

وب گردی

وب گردی