خوش‌نویس: باید نگاهی ویژه به نیروی زمینی داشت/ هندبال در حال تضعیف شدن است

مربی تیم هندبال نیروی زمینی گفت: باید نگاهی ویژه به تیم نیروی زمینی داشت تا تیم های نظامی بتوانند مانند گذشته به پروسه بازیکن سازی و حفظ آمادگی بازیکنان سرباز برای تیم های ملی کمک کنند.

اکبر خوش‌نویس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد انتشار خبر انحلال تیم هندبال نیروی زمینی اظهار داشت: بنا بر شرایطی که فدراسیون هندبال برای لیگ برتر در نظر گرفت، قرار بود از جمع 8 تیم، 2 تیم سقوط کنند و 2 تیم از دسته یک بالا بیایند. من بازیکن تیم نیروی زمینی بوده ام. این تیم بر سال های گذشته یکی از تیم های ثابت لیگ برتر بوده و کمک های شایانی چه مستقیم و چه غیر مستقیم به بدنه هندبال ایران کرده است.

وی ادامه داد: تیم نیروی زمینی، بازیکنان تیم های نوجوانان و جوانان را در اختیار داشت و کمک می کرد که ملی پوشان از نوجوانی و جوانی در لیگ برتر آبدیده شوند و با آمادگی کامل در لیگ برتر قرار بگیرند. با توجه به شرایطی که فدراسیون هندبال وضع کرده، قرار است لیگ برتر را با 10 تیم برگزار کند و 3 تیم از دسته اول صعود کنند. برای تعیین تیم سوم نیز بناست با توجه به شرایط تصمیم بگیرند.

مربی تیم هندبال نیروی زمینی تصریح کرد: به عنوان مربی تیم نیروی زمینی صحبت نمی کنم اما معتقدم نیروی زمینی باید جدا از دیگر تیم ها مورد توجه قرار بگیرد. باید نگاهی ویژه به این تیم داشت تا تیم های نظامی بتوانند مانند گذشته به پروسه بازیکن سازی و حفظ آمادگی بازیکنان سرباز برای تیم های ملی کمک کنند.

خوش‌نویس در خصوص اینکه قرار است دیدار پلی‌آفی برای انتخاب تیم سوم خاطرنشان کرد: باید از آقای حیدرپور، مدیر تیم نیروی زمینی سوال شود ولی تا جایی که می دانم، هنوز جواب قطعی نداده اند چون نیروی زمینی می خواهد همچنان در لیگ برتر تیمداری کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جلسه ای با دبیر یا رئیس فدراسیون هندبال داشته اند یا خیر، گفت: محمدرضا رجبی (دبیر فدراسیون هندبال) رفیق چند ساله من است و سال های بسیار خوبی را در تیم ملی داشته ایم اما بحث در این باره در حیطه کاری من نیست اما به عنوان یک دوست، نظراتم را به محمدرضا رجبی می گویم و او صحبت ها را با توجه به جایگاهی که دارد، انتقال می دهد.

مربی تیم هندبال نیروی زمینی تأکید کرد: ان شاءالله در نهایت تصمیم شان به هندبال کمک کند. هدف همه ما این است که هندبال به جایگاه شایسته اش برسد چون متأسفانه هندبال در حال تضعیف شدن است. اگر برنامه ای نداشته باشیم، به جایی نمی رسیم. باید مسائل را حل کنیم و با خرد جمعی به نتیجه برسیم. هندبال، رشته ای بسیار جذاب است ولی هنوز جایگاه اصلی خود را در خود ایران پیدا نکرده است. ما لژیونرها و بازیکنان بسیار خوب و پتانسیل بالایی داریم. منابع سازمانی ما شاید بیش از 70، 75 تأمین نباشد ولی منابع انسانی و با دانش خوبی داریم که باید از آنها استفاده کنیم.

604

کد خبر: 934355

وب گردی

وب گردی