در صورت عدم تمدید پنج سرخپوش، ترکیب احتمالی پرسپولیس برای لیگ هجدهم

بزرگ ترین نگرانی این روزهای هواداران پرسپولیس مربوط به بحث تمدید قرارداد با پنج بازیکن این تیم در پایان فصل است اما اگر هیچکدام از این بازیکنان حاضر به تمدید نشوند ترکیب احتمالی پرسپولیس چگونه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با بازگشت امید عالیشاه به باشگاه پرسپولیس برانکو بارها با خیالی آسوده اعلام کرده است که هر بازیکنی قصد رفتن از پرسپولیس را دارد می تواند این باشگاه را ترک کند.

البته احتمال اینکه هر پنج بازیکنی که همچنان قراردادشان را با باشگاه پرسپولیس تمدید نکرده اند در پایان فصل از این تیم جدا شوند بسیار کم است اما بد نیست نگاهی به ترکیب احتمالی پرسپولیس پس از جدایی این پنج بازیکن بیندازیم.

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا.

البته در صورتیکه پرسپولیس بخواهد با ترکیب بالا به میدان برود با وجود اینکه شامل مجموعه ای از بازیکنان مستعد و همچنان خطرناک خواهد بود اما با فقر بزرگی روی نیمکت ذخیره های خود روبرو خواهد شد و به مانند فصل گذشته در زمانیکه تیم به بن بست تاکتیکی برخورد کند برانکو تنها می تواند از بازیکنان جوان و کم نام ونشان تر استفاده کند؛ البته با آغاز فصل جدید ربیع خواه نیز می تواند بار دیگر به میادین بازگردد و در صورتیکه آماده باشد می تواند به برانکو و پرسپولیس کمک کند.

کد خبر: 934356

وب گردی

وب گردی