روسای استانی دانشگاه پیام نور ملزم به خرید کالای ایرانی شدند

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی، روسای استان‌ها باید با ساماندهی خرید و تاکید بر خرید کالای ایرانی الگوی مناسبی در این زمینه باشند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده با اشاره به اینکه بیست و چهار پروژه عمرانی فعال در سال ۹۷ در دست اجراست گفت: در سال جدید اولویت اختصاص بودجه با پروژه هایی است که از طرف سازمان مرکزی با آنها قرارداد بسته شده است و اجرای پروژه های امانی بر اساس تصمیم جلسه هیات رئیسه ممنوع است.

وی با تاکید بر سند دار کردن املاک در دانشگاه پیام نور گفت: روسای استانی در راستای سند دار کردن املاکی که فاقد سند هستند، اهتمام ورزند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی، روسای استان‌ها باید با ساماندهی خرید و تاکید بر خرید کالای ایرانی الگوی مناسبی در این زمینه باشند.

وی با تاکید بر در آمد غیر شهریه ای در دانشگاه پیام نور گفت: در سال جاری با مدیریت حق اضافه کاری و حق سمت ها پرداختی ها بر اساس تعداد دانشجو درهر استان مد نظر خواهد بود و اضافه کاری در حوزه های نظارت و امتحانات و موارد خاص پرداخت خواهد شد .

علیزاده از تفویض اختیار امور کارگزینی به استان‌ها خبر داد و افزود: امیدواریم با اجرایی شدن این امر اعضای هیات علمی و کارکنان با مراجعه به مراکز استانی بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

900

کد خبر: 934369

وب گردی

وب گردی