بازارگرمی به سبک پسر برانکو/ دومین مغضوب پرسپولیس رفتنی شد!

پرسپولیسی ها که درحال حاضر از پنجره نقل و انتقالات محروم هستند تمام تلاششان بر این است بتوانند بازیکنان خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشاد احمدزاده، بازیکن ریزنفش پرسپولیس که زمانی لقب پسر برانکو را به خود اختصاص داده بود در چند هفته اخیر به یکی از حاشیه سازان مبدل شده است. او چندین بازی می شود که نیمکت نشین است و اطرافیان برانکو برای جلوگیری از ایجاد حاشیه مصدومیتش را عامل این تصمیم برانکو دانسته اند اما با برطرف شدن مصدومیت و غیبت در ترکیب پرسپولیس برابر ذوب آهن مشخص شد مسائل غیرفنی در نیمکت‌نشینی او دخیل بوده است.

با نگاهی به جزئیات اتفاقات اخیر می توان در نهایت مهر تایید بر این نظریه زد. شماره 10 سرخپوشان که چند ماه پیش به خاطر درگیری با گادوین منشا به طور موقت از تمرینات تیمش اخراج شده بود، اخیرا به خاطر ادعای کاپیتانی در تیمش (کاپیتان سوم) جنجال به پا کرد و همین مسئله کافی بود تا برانکو حسابی از وی دلخور شود. احمدزاده مدعی است در زمان حضور مانوئل ژوزه و یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس عضو این تیم بوده و از این‌رو کاپیتان سوم بودن حقش است!

در بازی پرسپولیس و پارس‌جنوبی هم احمدزاده از تعویض خود استقبال نکرد و از سمت دیگر زمین بیرون رفت. احمدزاده به خاطر همین رفتارهایش فعلا مورد غضب برانکو قرار گرفته و چه بسا اگر رفتارش را تغییر ندهد به سرنوشت همبازیش مسلمان در پرسپولیس دچار شود.

احمدزاده،قراردادش در پایان فصل با این پرسپولیس به پایان می‌رسد و مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند تا قرارداد این بازیکن را تمدید کنند اما مدیر برنامه‌های او همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است که در آخرین اخبار به دست آمده در مورد شرایط احمدزاده گفته می شود او به دنبال این است که بتواند لژیونر شده و فوتبال را در خارج از کشور ادامه دهد؛ احمدزاده با پیشنهادی از سوی باشگاه استاندارد لی‌یژ بلژیک روبه‌رو شده است که به نظر می رسد این پیشنهاد یهویی نوعی بازارگرمی برای سرخ پوشان است.

پرسپولیسی ها که درحال حاضر از پنجره نقل و انتقالات محروم هستند تمام تلاششان بر این است بتوانند بازیکنان خود را حفظ کنند تا برای فصل جدید به مشکل نخورند. از این رو برخی بازیکنان با گذاشتن شرط و شروط برای باشگاه و بازارگرمی های اینچنینی قصد دارند در پرسپولیس بمانند اما با شرایطی که بیشتر به نفعشان است. در این میان تنها برانکو است که می تواند جلوی این هرج و مرج در تیمش را بگیرد؛ او از زمانی که در پرسپولیس حضور دارد بارها ثابت کرده است مخالف صددرصد بازیکن سالاری است.

601

کد خبر: 934370

وب گردی

وب گردی