جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز راتسلیت گفت

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«ارتحال عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ حبیب‌الله مهمان‌نواز (ره)، نماینده محترم مردم شریف استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر گردید.

آن عالم مجاهد، عمر با برکت خویش را در راه نشر معارف مکتب اهل بیت (علیهم‌السلام) سپری نمود. ایشان قبل از انقلاب اسلامی در مبارزه با طاغوت و همراهی حضرت امام خمینی (ره) نقش بسزایی در روشنگری مردم به ویژه در خطّه خراسان شمالی داشت و پس از انقلاب نیز همواره در خط ولایت و در سنگر نماز جمعه و مجلس خبرگان رهبری منشاء خدمات ارزشمندی برای نظام اسلامی بود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت آن روحانی مبارز را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مراجع عظام تقلید (دامت‌برکاتهم)، حوزه‌های علمیه و مردم وفادار و شریف استان خراسان شمالی و همچنین بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

304

کد خبر: 934377

وب گردی

وب گردی