ضرورت بررسی سند فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاهی در استان یزد

هفدهمین جلسه شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، رئیس دبیرخانه هیأت امنا و معاونان دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحدیزد، دکتر محمدرضا دهقانی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یزد و رئیس شورا به تشریح وضعیت فرهنگی دانشگاه و برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی واحد یزد در مناسبت‌های اعیاد فرخنده شعبانیه، هفته خوابگاه‌ها، هفته جوان، بزرگداشت مقام والای معلم و استاد، ماه مبارک رمضان و جشن فارغ التحصیلی پرداخت.

وی بررسی سند فرهنگی و دانشجویی دانشگاه را بسیار ضروری دانست و از واحدهای استان خواست نظر خود را در این زمینه به معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد یزد برای انعکاس به سازمان ارسال کنند.

دکتر سید ابوالقاسم میرحسینی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان یزد هم کار فرهنگی شایسته را امری پیوسته با تاثیری بلندمدت دانست که می‌توان با آن دانشجویانی معتقد، انقلابی و دارای بصیرت دینی و سیاسی تربیت کرد.

وی از معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدها خواست نسبت به جذب کمک‌های خیرین شهر برای هزینه در امور فرهنگی واحدها اقدام کنند.

دکتر معصومه طباطبایی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از زحمات فعالان حوزه فرهنگی و دانشجویی واحدها تشکر کرد و از تصمیم دانشگاه مبنی بر رتبه بندی واحدهای دانشگاهی بر اساس شاخص‌های بومی آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و تربیتی مستند بر سند فرهنگی دانشگاه اسلامی خبر داد.

204

کد خبر: 934381

وب گردی

وب گردی