برنامه جدی برای مقابله با دستکاری کنتور داریم

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب منطقه۳ شهر تهران از برنامه جدی این شرکت برای مقابله با دستکاری کنتورهای مشترکان این منطقه در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ زیبا صفائیان یکی از برنامه‌های مهم این شرکت را در سال ۹۷ شناسایی کنتورهای دستکاری‌شده و اقدام برای برخورد قانونی با مشترکان متخلف اعلام کرد و گفت: در صورت مواجهه با چنین مشترکانی، ضمن برخورد قانونی با آنان، جریمه‌های سنگینی در نظر گرفته خواهد شد.
او از شناسایی ۴۴۱ رشته انشعاب غیرمجاز در محدوده شرکت آبفای منطقه ۳ شهر تهران در سال گذشته خبر داد و گفت: خیلی از این انشعاب‌ها، مجاز بودند اما از پشت کنتور انشعاب غیرمجاز گرفته شده بود و فقط ۱۶ رشته بدون انشعاب بود که برای آن‌ها انشعاب قانونی واگذار شده است.
او بخشی از مشترکان غیرمجاز این شرکت را بخش خصوصی وابسته به فضای سبز شهرداری‌ها نام برد و اظهار داشت: عمده مشکلاتی که با غیرمجاز‌ها داریم، مربوط به این بخش است.
صفائیان هم‌چنین از پیمانکاران متروها به عنوان گروه دیگری از مشترکان غیرمجاز شرکت آبفای منطقه ۳ شهر تهران یاد کرد و گفت: پیمانکاران متروها با توجه به دسترسی به خطوط آب شرکت، تلاش می‌کنند از این خطوط به صورت غیرمجاز استفاده کنند که پارسال دفتر حقوقی شرکت توانست با این گونه مشترکان برخورد کند و دادستان تهران در بخش برخورد با جرایم مربوط به انشعاب‌های غیرمجاز کمک کرد تا بتوانیم احکام قضایی مناسبی را در این بخش دریافت کنیم و افرادی را که از انشعاب غیرمجاز استفاده می‌کنند به دادگاه‌ها بکشانیم.
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آبفای منطقه ۳ شهر تهران با بیان این‌که از مجموع ۱۴۱ هزار و ۶۹۷ مشترک آب این شرکت، برای ۱۳۵ هزار و ۴۴۷ مشترک در سال گذشته قبض صادر ‌شده است، افزود: این اشتراک‌ها شامل ۷۷۳ هزار و ۵۹۴ واحد است که برای ۶۹۹ هزار و ۶۹۱ واحد قبض صادر می‌شود و از مجموع مشترکان، حدود ۱۶ درصد مشترکان غیرخانگی هستند.
او گفت: در مجموع ۲۲ هزار و ۷۸۷ مشترک فاضلاب داریم که شامل ۱۱۲ هزار و ۷۱۸ واحد خانگی و غیر خانگی است و برای این تعداد قبض فاضلاب صادر می‌شود.

402

کد خبر: 934384

وب گردی

وب گردی