سرپرست معاونت اداری و مالی واحد لاهیجان معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه معاونان اداری ومالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه این واحد برگزارشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از واحد لاهیجان دکتر سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی باتشکر از زحمات سهیل شکری معاون اداری ومالی سابق واحد و تبریک به اسماعیل اقدامی سرپرست جدید این حوزه افزود:«تغییر و تحول در دانشگاه امری عادی می باشد و سعی این خواهد بود که از چهره های جدید و جوان در مدیریت دانشگاه استفاده کنیم ، تا تفکرات جدید برای حل مشکلات پیچیده دانشگاه تزریق شود.»

وی با اشاره به حساسیت حوزه اداری ومالی افزود:« انتظار می رود، علاوه بر وظایف خطیری و روزمره ای که بر عهده معاونت ها است، دارای طرح ها و ایده های جدید در زمینه درآمدزایی و جذب دانشجو باشند و بزرگترین هدف خود را امور فوق قرار دهند.»

دکتر سهیل شکری، معاون اداری و مالی سابق واحد، گزارش مبسوطی از کارهای انجام شده در زمان تصدی خود ارائه داد. وی از سال 92 تاکنون عهده دار مسئولیت معاونت حوزه اداری و مالی را برعهده داشت.

اسماعیل اقدامی، سرپرست جدید معاونت اداری ومالی، دانشجوی دکتری حسابداری واحد رشت و عضو هیئت علمی گروه حسابداری واحد لاهیجان می باشد. مدیریت گروه حسابداری و انجمن های علمی، ادبی، دانشجویی از مسئولیت های سابق ایشان می باشد.

کد خبر: 934443

وب گردی

وب گردی