واعظی: کارگران باید خط مقدم جبهه تولید باشند

رئیس دفتر رئیس جمهور به همراه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار آذربایجان شرقی در جریان سفر به تبریز با «بابک موسی نژاد» کارگر نمونه شرکت ریخته گری تراکتور سازی تبریز دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود واعظی در این دیدار اظهار کرد: از آنجایی که دکتر روحانی نسبت به قشر کارگر عنایت ویژه‌ای دارد، مدام به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت گوشزد می‌کند که کارگران سرمایه‌های کشور هستند و باید وضعیت معیشتی و امنیت این قشر در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: کارگران ضمن بومی‌سازی محصولات از سوی دیگر در راستای ارتقای کیفیت آن‌ها نیز نقش موثری ایفا می‌کنند؛ بنابراین باید هفته‌ی کارگر را گرامی داشته و در راستای مرتفع کردن مطالبات آنان تلاش کنیم.

واعظی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم شعار « حمایت از تولید داخلی و اشتغال» محقق شود، کارگران باید خط مقدم جبهه‌ی تولید باشند.

وی عنوان کرد: مردم ولایت مدار و با غیرت باید بدانند که با خرید تولید داخلی وضعیت اشتغال کشور مطلوب می‌شود؛ لذا اقتصاد ما زمانی شکوفا می‌شود و زمانی می‌توانیم بازار کشورهای خارجی را تسخیر کنیم که کارگران از این‌که نظام و دولت حامی آن‌ها است، اطمینان داشته باشند.

منبع: ایسنا

304

کد خبر: 934445

وب گردی

وب گردی