حضور بازنشستگان به عنوان شهردار مشکلی ندارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: در قانون فعلی حضور بازنشستگان به عنوان شهردار مشکلی ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار گفت: در این جلسه همه اعضا حضور داشتند و درباره نامزدهای خود برای شهرداری تهران صحبت کردند.

وی ادامه داد: این اعضا کارنامه نامزدهای خود را ارائه دادند و از مابقی اعضا درخواست کردند که به این افراد رای بدهند.

هاشمی افزود: در حال حاضر از 28 نفر 8 نفر برای شهرداری تهران انصراف دادند و در نهایت 20 نفر جزو گزینه‌های اصلی هستند که از این تعداد 7 نفر به عنوان گزینه‌هایی نهایی انتخاب می‌شوند.

وی درباره حضور خود در گزینه‌های شهرداری تهران اظهار داشت: در جلسه گذشته رای استمزاجی درباره حضور بنده در شهرداری تهران گرفته شد که اعضا رای کاملی به بنده نداده بودند و در رای‌گیری امروز همچنان نام بنده به عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بعضی از نامزدهای شهرداری تهران بازنشسته هستند گفت: قانون فعلی درخصوص بازنشسته‌ها در شهرداری تهران مشکلی ندارد ولی شنیده‌ایم که در مجلس شورای اسلامی قانونی در حال تنظیم است که بازنشستگان را تعیین تکلیف می‌کند.

وی افزود: اگر گزینه‌ای که انتخاب شد به عنوان شهرداری تهران و بازنشسته بود و از سویی دیگر قانون اجازه نمی‌داد که آن فرد به عنوان شهردار باشد بعدا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
فارس
706

کد خبر: 934590

وب گردی

وب گردی