وقتی استقلال برای حسینی بزرگ است/ واکنش های احساسی به جای فرار از حاشیه!

دروازه بان تیم فوتبال استقلال در هفته های پایانی لیگ برتر دچار حاشیه هایی شده که امکان جدایی اش از این تیم را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از روی کار آمدن وینفرد شفر عملکرد خوبی داشته و دوباره هواداران را با این تیم آشتی داده است. اما حاشیه که همیشه گریبان گیر تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال هم هست به سراغ شفر و شاگردانش آمده است. پیش از این جنگ رحمتی و حسینی مطرح بود اما در پایان فصل این مشکلات بیشتر شده است.

سید حسین حسینی که در فصل جاری چند مقطع را به‌عنوان دروازه‌بان اول استقلال سپری کرد و همه دچار این تصور شدند که مهدی رحمتی باید برای فصل آینده تصمیم تازه‌ای بگیرد، حالا انگار تصمیماتی در سر دارد که استقلالی‌ها را باید به فکر حفظ رحمتی بیندازد. تمدید قرارداد با حسینی برای استقلال به چالشی تازه در نقل و انتقالات تبدیل شده است. اینکه حسینی به رفتن از استقلال مصمم باشد و باشگاه استقلال نیز به جدایی این دروازه‌بان رضایت دهد، بدون شک در هفته های آتی مشخض خواهد شد.

حسینی در فصل جاری نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و موفق شده بود رحمتی را نیمکت نشین کند؛ اما بعد از تصمیم عجیب شفر برای چرخشی کردن گلرهایش حسینی علاوه بر ناراحتی و نارضایتی از این موضوع افت زیادی هم داشته است. او بار ها در مصاحبه هایش عنوان کرده است با این روش تمرکزش را از دست می دهد و همین موضوع روی کار او تاثیر منفی می گذارد.

سیدحسین حسینی بعد از بازی با پیکان پستی در صفحه شخصی‌اش منتشرکرد که گویا آغاز حاشیه‌ ها بود. حسینی در این پست که ساعاتی بعد به توصیه باشگاه استقلال حذف شد به برخی جریان‌ها اشاره کرد که او را تحت فشارهای روانی قرار داده‌اند. دروازه‌بان استقلال با انتشار این متن به نوعی سعی در توجیه بازی ضعیف خود مقابل پیکان داشت تا شاید قدری از انتقادهای درست به نمایش ضعیفش در بازی هفته بیست و نهم کاسته شود اما این واکنش مجازی نه تنها باری از روی دوشش برنداشت؛ بلکه موجبات انتقاد‌های بیشتر را فراهم کرد.

پیش‌تر نیز این دروازه‌بان در صفحه شخصی‌اش اقدام به حذف هم‌تیمی‌ها و حتی وینفرد شفر از گروه دنبال‌کننده‌های خود کرده بود که ساعاتی بعد پشیمان شد و دوباره هم تیمی‌هایش را به گروه دنبال‌کننده‌ها بازگرداند!

حسینی با وجود اینکه سال‌هاست در یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران بازی می‌کند و در فصل جاری حضور مداومی در ترکیب استقلال داشته اما ظاهرا هنوز قاعده بازی در تیم‌های بزرگ را نمی‌داند و با این قبیل واکنش‌های سطحی و نسنجیده بیش از همه خودش را زیر سوال می‌برد.

حسینی اکنون با چند پیشنهاد مواجه است که با توجه به نمایش مطلوبی که در فصل جاری داشته غیرقابل پیش‌بینی هم نبوده است؛
حسینی از دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن پیشنهاد دریافت کرده و از طرفی گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی نیز سخت خواهان به خدمت گرفتن این دروازه‌بان است و یکی از شروطش برای ماندن در ذوب آهن و یا قبول مربیگری سپاهان جذب حسینی است.

اما جدایی حسینی از جمع آبی پوشان به این راحتی ها هم نیست و این گلر موفق موانعی را پیش رو دارد؛ او یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و هر باشگاهی که بخواهد او را در اختیار بگیرد باید مبلغی را به باشگاه استقلال بپردازد. از سویی بعید است که وینفرد شفر با رفتن حسینی موافقت کند و سرمربی آلمانی استقلال قصد دارد فصل آینده را هم با زوج رحمتی و حسینی در چارچوب دروازه استقلال ادامه دهد که با توجه به تمایلات آقای سرمربی جدایی سخت‌تر هم می‌شود.

اگر جدایی حسینی را قطعی بدانیم، استقلال در واقع به مهدی رحمتی برمی‌گردد‌. رحمتی در فصل جاری تمام روزهای نیمکت نشینی را در سکوت گذراند و هرگز برای استقلال حاشیه‌ای تولید نکرد تا نشان دهد پخته‌تر از گذشته رفتار می‌کند.حسینی هم اگر کمی تجربه و درایت هم پستی خود را داشت، اینچنین درگیر حاشیه نمی شد.

601

کد خبر: 934604

وب گردی

وب گردی