تاکنون هیچ فردی برای تصدی شهرداری کرج معرفی نشده است

رئیس شورای شهر کرج در پاسخ به این سوال که تا کنون چند گزینه برای تصدی شهرداری معرفی شده اند، گفت: تاکنون هیچ فردی برای تصدی شهرداری کرج نه ثبت و نه معرفی شده است.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، اصغر نصیری شهردار کرج روز 26 فروردین ماه 97 در جلسه شورای اسلامی شهر کرج از سمت خود استعفا داد و محمدرضا احمدی نژاد به سرپرستی شهرداری کرج منصوب شد.

رئیس شورای شهر دلیل استعفای وی را بیشتر به رابطه شورا و شهرداری مرتبط می دانست.

در بخشی از استعفاء‌نامه نصیری با اشاره به اختلافات شهرداری و شورای شهر کرج آمده است:‏

"در ۷ ماه قبل مسئولیتی را بر دوشم گذاشتید تا به عنوان یک خدمتگزار به مردمی که امید بسته و بر این باور بودند که کرج میزبان سرریز مشکلات پایتخت شده است و خواهان هویتی تازه و مستقل برای شهر بودند به میدان بیایم. تلاش داشتم با ظرفیت و استعدادهای موجود مدیریت شهری و با مشارکت شهروندان مشکلات شهر را کم کنم، اما در این مسیر موانعی خارج از اراده من و همکارانم رخ داد که ادامه کار را با آرمانی که در سر داشتم دست نایافتنی خواهد کرد. ‏بر اساس این گزارش ،شورای شهر کرج با استعفای وی موافقت کرده است."

حدود یک هفته از استعفای شهردار کرج گذشته است اما هنوز خبری از گزینه های تصدی شهرداری به گوش نرسیده است.

محمد نبیونی در رابطه با این موضوع در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: برای تصدی شهرداری کرج هنوز هیچ گزینه ای مطرح نشده است.

وی ادامه داد: انشالله در جلسه آینده شورا در ارتباط با معیارهای انتخاب شهردار، بحث و بررسی خواهد کرد.

رئیس شورای شهر کرج در رابطه با روز این جلسه اظهار داشت: جلسه بعدی روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که تا کنون چند گزینه برای تصدی شهرداری معرفی شده اند، گفت: تاکنون هیچ فردی برای تصدی شهرداری کرج نه ثبت و نه معرفی شده است.

نبیونی افزود: ممکن است در رابطه با نام افرادی که برای شهرداری کرج گمانه زنی هایی وجود داشته باشد اما هنوز هیچ چیزی به مشخص نیست.

901/900

کد خبر: 934718

وب گردی

وب گردی