درخواست استاندار آذربایجان شرقی از رئیس جمهور

استاندار آذربایجان شرقی خطاب به رئیس جمهور گفت: تیم محبوب تراکتورسازی تبریز در سال‌های قبل در اوج قرار داشت ولی سال گذشته وضعیت خوبی نداشت که امیدواریم با دستورات حضرتعالی این تیم تقویت شود و به عنوان سنبل ورزش نه تنها در تبریز و آذربایجان بلکه درمیادین بین المللی افتخار بیافریند.

به گزارش ایسکانیوز، مجید خدابخش در دیدارمردمی رئیس جمهور در ورزشگاه تختی تبریز، ضمن خیرمقدم گویی به رییس جمهور و هیئت همراه، خطاب به دکتر روحانی گفت: مردم آذربایجان شرقی یک‌سال قبل در همین اردیبهشت ماه با ۶۵ درصد آراء به حضرتعالی رای داده و دوباره امیدشان را به دولت تدبیر و امید و اعتمادشان را به جنابعالی نشان دادند.

وی با بیان اینکه این مردم از ساعت ۹ و نیم صبح زیر آفتاب منتظر حضور حضرتعالی هستند، گفت: مردم آذربایجان شرقی با این حضور با شکوه و حماسی خود برای مردم دنیا، منطقه و داخل کشور پیام دارند .
وی ادامه داد: به قول رهبری، آذربایجان سر ایران است، تبریز مهد دموکراسی و آزادیخواهی، شهر شعر، ادب، فرهنگ، هنر، صنعت، تجارت، شهر اولین ها و پایتخت فرهنگی جهان اسلام است.
خدابخش گفت: انتظار داریم با اجرای طرح توسعه پالایشگاه و پتروشیمی تبریز و سایر طرح های اقتصادی و فعالیت در حوزه دانش بنیان جایگاه تبریز را از وضعیت فعلی و از حیث اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان داشنگاهی ارتقا دهیم.
وی یادآور شد: در شورای اداری استان ریز مباحث و خواسته های شهرستان‌های استان را مطرح می‌کنیم.

900

کد خبر: 934746

وب گردی

وب گردی