دیدار اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد ماکو با فرمانده سپاه این شهر

به مناسبت ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار رئیس واحد بین الملل واحد ماکو،هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی واحدبین الملل ماکو به دیدار فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو رفتند .

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از واحد ماکو به مناسبت ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار رئیس واحد بین الملل واحد ماکو،هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی واحدبین الملل ماکو به دیدار فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو رفتند .
در این دیدار دکتر سیف الدین بری رئیس واحد بین الملل ماکو ضمن تبریک ایام شعبانیه و ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار خاطرنشان کرد :«امیدوارم توفیق حاصل شود در سنگر دانشگاه در خدمت مجموعه عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم و وظیفه و دین خود عمل کنیم. وسعی و تلاش کنیم بنیه علمی دانشگاه را ارتکاء وآن را در اختیار جامعه و کشور قرار دهیم».
آب برین، با اشاره به مجموعه عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد که با کمک و اتحاد و همدلی با مجموعه سپاه پاسداران بتوانیم امانتی را که در اختیار ما داده شده است را به سر منزل مقصود برسانیم .
رئیس واحد بین المللی ماکو گفت« امیدوارم با کمک و یاری سپاه پاسداران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو بتوانیم به هدف های بلند علمی و پژوهشی دانشگاه دست یابیم .
سرهنگ حسین محمد باقرلو، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در این دیدارگفت :« اعتقاد ما بر این است که تمامی نهادهای انقلاب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی در خط انقلاب اسلامی و رهبری اسلام است.
محمد باقرلو، با توجه به هدف های دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی را سنگر عظیم تعهد برای ایجاد و گسترش جوانان مومن به جامعه دانست و اظهار امیدواری کرد، با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی درس ولایتمداری را یاد گرفته و در عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را بکنیم.
محمد باقرلو با بیان اینکه ، جامعه ، مردم و کشور سالم نخواهد بود مگر اینکه دانشگاه سالم باشدتاکید کرد: «مجموعه سپاه پاسداران باید در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی باشد چراکه دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه ولایی در خط رهبری و مقام معظم رهبری ،انقلاب و اسلام است.
محمد باقرلو، با اشاره به توانایی های دانشگاه آزاد اسلامی در بعد علمی پژوهشی گفت انشاالله با کمک و همدلی سپاه پاسداران و دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم بصیرت جوانان را افزایش دهیم و باید بیش از بیش در خدمت جوانان باشیم تا بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برسانیم.

کد خبر: 934786

وب گردی

وب گردی