لایحه منع خشونت علیه زنان  پس از امضای آملی لاریجانی  به مجلس می رود

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از بررسی ها درباره لایحه «منع خشونت علیه زنان» خبر داد و گفت : این لایحه پس از امضای آیت الله آملی لاریجانی به مجلس می آید.

به گزارش ایسکانیوز «سیده فاطمه ذوالقدر»، نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، در مورد پیگیری "لایحه منع خشونت علیه زنان" گفت: این لایحه در عرض یکی دو هفته آینده به مجلس می آید. در خصوص لایحه امنیت خشونت علیه زنان در جلسه مشترک، طی صحبتی که با آقای صادق لاریجانی داشتیم این مسئله را مطرح کردیم، جناب خداییان و خانم ابتکار عرض کردند کارش تمام شده و در حال حاضر در دفتر آقای صادق لاریجانی است که پس از ملاحضه و مطالعه ایشان به امضا برسد. قطعا بعد امضا به مجلس می آید و روند عادی خود را طی خواهد کرد.

او افزود: این گزارش پس از بررسی رییس محترم قوه قضاییه در کمیسیون قضایی بررسی می شود و پس از آن نیازمند پیگیری است تا زودتر از این کمیسیون خارج شود. ما بر روی این لایحه دو فوریت می‌گذاریم تا در صحن مطرح شود.

نماینده مردم تهران درباره مدت زمان رسیدگی به این لایحه گفت: بررسی ها درباره لایحه «منع خشونت علیه زنان» به پایان رسیده و نزد رییس محترم قوه قضاییه است و پس از امضا به مجلس می آید. در صحبتی که یک شنبه با اقای صادق لاریجانی داشتیم ایشان قول همکاری داده است و عرض کردند که حتما ملاحضه می‌کنند.

برنا

700

کد خبر: 934800

وب گردی

وب گردی