تاج: کارخانه بازیکن سازی در فوتسال تعطیل نیست

رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی پوشان فوتسال گفت: کارخانه بازیکن سازی در فوتسال تعطیل نیست.

به گزارش ایسکانیو ز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی پوشان تیم ملی «ب» فوتسال گفت: نسل به نسل تیم ملی فوتسال در حال تغییر است و شاهد حضور 4 رده تیم ملی فوتسال هستیم. با توجه به موفقیت‌های فوتسال و اینکه ورزش در دنیار رو به رشد است، هدف‌مان این است که همواره پشتوانه قوی داشته باشیم و تیم‌های قدرتمندی را برای مسابقات آماده کنیم و هیچ وقت کارخانه بازیکن‌سازی در فوتسال تعطیل نمی‌شود.

وی ادامه داد: نگاه ما برای تیم‌های ملی گلخانه‌ای نیست و معتقدم گلخانه‌ای کار کردن در ورزش امروز دنیا پاسخگو نخواهد بود. در فوتسال لیگ پرمحتوا و پویایی داریم و حتی در آسیا نیز موفق هستیم البته مشکلاتی نیز وجود دارد که باید آن را رفع کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: شما ملی‌پوشان پشتوانه بسیار خوبی هستید و تیم ملی «ب» متشکل از شما بازیکنان پرتلاش وجود دارد که با پشتکار خود برای تیم‌های ملی افتخار آفرین باشید. از مجموعه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتسال، کمیته تیم‌های ملی و مرکز ملی فوتبال بخاطر حمایت از تیم‌های ملی تشکر می کنم. معتقدم با شما بازیکنان پرتلاش به آینده فوتسال می‌توان امیدوار بود.

602

کد خبر: 934833

وب گردی

وب گردی