برگزاری نشست مشترک استانداران کرمانشاه وآذربایجان غربی در کردستان

استاندار کردستان از برگزاری نشست مشترک استانداران کرمانشاه و آذربایجان غربی در این استان به منظور بررسی وضعیت قاچاق کالا و ارز خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، با اشاره به اینکه قاچاق یکی از معضلاتی است که کشورمان با آن مواجه شده است، گفت: خوشبختانه سال گذشته در کردستان اقدامات و کنترل های مطلوبی در ارتباط با قاچاق کالا وارز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور ابهاماتی در خصوص میزان حجم قاچاق کالا وارز وجود دارد، عنوان کرد: اطلاعی در این راستا که میزان کشفیات قاچاق چند درصد کل حجم قاچاق موجود در کشور را تشکیل داده، وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مقابله با پدیده شوم قاچاق مستلزم همت و تلاش همگانی دارد، بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از تولید داخلی و جوانان بیکار، که اگر محقق شود بسیاری ازمشکلات کشورکه ناشی از بیکاری است، مرتفع خواهد شد.

استاندار کردستان ادامه داد: امیدواریم امسال جلسات مستمر، جدی و دقیق تر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا وارز در استان تشکیل شود.

مرادنیا اظهارداشت: از آنجاکه استان های همجوار ما هم درگیر بحث قاچاق کالا وارز هستند به منظور بررسی موارد و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد اردیبهشت ماه امسال نشستی را در استان با حضور استانداران استان های کرمانشاه و آذربایجان غربی برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: تجلیل از پرسنل نیروی انتظامی و تمامی دستگاه های درگیر امر نظارت ومبارزه با قاچاق کالا وارز که بیشترین و بهترین فعالیت را داشتند در دستور کار قرار گیرد.

901/900

کد خبر: 934880

وب گردی

وب گردی