تصرف زمین‌های گچساران به اسم طرح های اجرا نشده

فرماندار شهرستان گچساران گفت:متاسفانه در گچساران شاهد تصرف زمین‌های بیت‌المال توسط افراد سودجود به اسم طرح‌های مختلف هستیم که هیچ گاه اجرا نمی‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرحیم رحیمی در نشست شورای اداری گچساران افزود: سالجاری از سوی مقام معظم رهبری در راستای حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: ادارات می توانند در راستای تحقق شعار سالجاری کالاهای مورد نیاز خود را از تولیدات داخلی و حتی استانی و شهرستانی انتخاب کنند.

فرماندار شهرستان گچساران تصریح کرد: صنعت نفت گچساران که ماهانه مبلغ بسیاری در راستای خرید مایحتاج خود هزینه می کند در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شهرستانی می تواند از محصولات داخلی و شهرستانی استفاده کند.

رحیمی عنوان کرد: تولیدکنندگان نیز باید محصولات خود را با کیفیت بسیار خوب به بازار عرضه کنند.

وی ادامه داد: از سالجاری ارزشیابی مدیران ادارات توسط فرمانداران خود شهرستانها انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی باید تمام گزارش عملکرد خود را ماهانه مستندسازی کرده و پایان ماه به فرمانداری ارائه دهند.

رحیمی بیان کرد: جا دارد از زحمات دستگاه های مرتبط در راستای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: ادارات باید برنامه ریزی های لازم را جهت صیانت و صرفه جویی در آب انجام دهند زیرا خشکسالی های جاری به عنوان یک تنش آبی در استان و شهرستان به زودی مطرح خواهد شد.

فرماندار شهرستان گچساران ادامه داد: ادارات به سرمایه گذاران کمک کرده تا بتوانیم در زمینه اشتغالزایی و کاهش آمار بیکاری گام موثری بردار یم.

رحیمی اضافه کرد: باید ستاد بحران آمادگی لازم را در جهت مقابله با حوادث طبیعی در این شهرستان داشته باشند.

وی گفت: با توجه به اعتبار خوب اشتغالزایی روستایی در شهرستان گچساران برای دریافت وام‌های خوداشتغالی روستایی تنها 8 پرونده در این شهرستان ثبت‌نام و متقاضی دریافت این وام شدند.

فرماندار شهرستان گچساران تصریح کرد: در گذشته به دلیل نبود امکانات در روستاها مهاجرت به سوی شهر انجام می شد ولی در حال حاضر در برخی از روستاها به دلیل وجود برخی امکانات مهاجرت معکوس انجام گرفته است.

رحیمی عنوان کرد: اولویت تمام دستگاه های اجرایی در گچساران اتمام پروژه های نیمه تمام خواهد بود.

وی افزود: از حالا ادارات باید پروژه ها و اهداف و اعتبارات لازم آنها را به فرمانداری گزارش دهند.

فرماندار شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: ادارات باید در راستای صیانت از اموال اداره خود و بیت المال نهایت تلاش خود را بکنند.

رحیمی بیان کرد: متاسفانه در گچساران شاهد تصرف زمین‌های بیت المال توسط افراد سودجود به اسم طرح های مختلف که هیچگاه اجرا نمی شوند هستیم.

وی افزود: یکی از بزرگترین خیانت‌هایی که به شهرستان گچساران می‌شود تصرف اراضی این شهرستان توسط برخی از افراد است.

فرماندار شهرستان گچساران با اشاره به موضوع افراد اخراجی از نفت اضافه کرد: در خصوص این افراد شورای تأمین گچساران کاملا مطیع قانون خواهد بود.

901/900

کد خبر: 934882

وب گردی

وب گردی