آمادگی دانشگاه آزاد واحد ارومیه جهت بورس نخبگان فرهنگی و قرآنی سراسر کشور

معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد ارومیه از بورس شدن نخبگان فرهنگی و قرآنی دراین واحد دانشگاهی خبر داد.

دکتر سیدمیرکاظم یکانی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره شرایط بورسیه نخبگان فرهنگی و قرآنی در واحد ارومیه گفت: نخبگان قرآن و عترت از مهرماه سال جاری بر طبق بخشنامه فرهنگی سازمان مرکزی بورسیه تحصیلی 50 تا 100 درصد خواهند شد.

وی افزود:بر طبق این بخشنامه استان ارومیه هم با توجه به پتاسیل بالایی که در زمینه نخبگان قرآنی دارد این کار را از مهر ماه سال جاری انجام خواهد داد.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تصریح کرد: این بورسیه برای دانشجویان نخبه فرهنگی و قرآنی است و واحد ارومیه هم چهره قرآنی برتر زیادی دارد و استان ارومیه دارای پتانسیل بالایی به لحاظ قرآنی است به همین دلیل چهره های قرآنی بیشتر وارد دانشگاه شده و به این ترتیب می توانیم حمایت مناسبی از این نخبگان در زمینه تحصیلات عالیه انجام دهیم که قطعا اجرایی شدن مفاد این بخشنامه فضای مناسبی را برای ادامه تحصیلات عالیه برای نخبگان فرهنگی و قرآنی بوجود خواهد آورد.

دکتر سیدمیرکاظم یکانی در پایان تصریح کرد: نخبگان قرانی و فرهنگی هم بر طبق مفاد این بخشنامه حافظان قرآن و افرادی که مقام بین المللی قرانی دارند را در برمی گیرد و تنها شامل نخبگان قرآنی بومی استان نمی شود.

خبرنگار:ندافراهانی

کد خبر: 934908

وب گردی

وب گردی