شیخ ویسی:  مسوولان پاسخگوی وضعیت فعلی تیم باشند/ از استقلال جدا می شوم

دروازه بان موفق این فصل استقلال خوزستان گفت: وقتی 21 بازیکن به دلیل مشکلات مالی جدا می شوند مشخص است که تیم به این روز می افتد و مسوولینی که استقلال خوزستان را به حال خود رها کردند باید پاسخگوی شرایط فعلی باشند.

وحید شیخ ویسی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با بازی در برابر سپاهان که با واکنش های خوب او نیز همراه بود و در نهایت بردی که منجر به ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر شد گفت: بازی خوبی بود و زمانیکه این برد در برابر سپاهان رقم بخورد شیرینی دوچندانی پیدا کرد.

وی ادامه داد: در این چند سال که استقلال خوزستان در لیگ برتر حضور داشت هیچگاه موفق به کسب پیروزی در برابر سپاهان نشده بود و زمانیکه موفق شدیم با شکست این تیم در لیگ برتر ماندگار شویم بسیار لذت بخش بود.

دروازه بان استقلال خوزستان در واکنش به این سوال که چه اتفاقی برای قهرمان لیگ پانزدهم افتاد که پس از دو سال برای فرار از سقوط می جنگید نیز تشریح کرد: جواب این سوال را فقط باید مسوولینی بدهند که تیم را به حال خود رها کردند؛ مشکلات مالی به قدری زیاد بود که 21 بازیکن تیم را ترک کردند و تنها تعداد کمی از بازیکنان که همچنان قرارداد داشتند در تیم ماندند؛ با این حال نمی شود انتظار بیشتری از تیم داشت.

شیخ ویسی در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه خودش نیز تنها به دلیل اینکه با باشگاه قرارداد داشت در تیم ماند یا خیر نیز خاطرنشان کرد: شرایط بد مالی برای همه ما بود و من نیز از این قائده مستثنی نبودم اما به دلیل اینکه با باشگاه قرارداد داشتم اجازه خروج از تیم را پیدا نکردم، البته همواره با تمام وجودم برای استقلال خوزستان به میدان رفتم و تلاش کردم بهترین عملکردم را در این مدت به نمایش بگذارم.

وی در رابطه با تصمیمش برای فصل آینده و اینکه بازهم در استقلال خوزستان خواهد ماند یا خیر نیز اظهار داشت: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و با این وجود گمان نمی کنم برای فصل آینده نیز در استقلال خوزستان حضور داشته باشم.

دروازه بان استقلال خوزستان در واکنش به این سوال که آیا پیشنهادی هم دارد یا خیر نیز گفت: در حال حاضر پیشنهادی ندارم و البته عجله ای هم بابت این موضوع ندارم چراکه یک هفته دیگر از مسابقات باقی مانده است، هرچند که عبدالله ویسی به من لطف داشت و در بازی آخر به من استراحت داد تا بیشتر در کنار خانواده باشم اما تصمیم دارم پس از پایان بازی ها در رابطه با تیم فصل آینده ام تصمیم گیری کنم.

606

کد خبر: 934936

وب گردی

وب گردی