پلیس برای امنیت؛ امنیت برای همه/ دهمین عملیات  طرح رعد پلیس درحال برگزاری است

دهمین طرح  رعد پلیس  پایتخت با شعار" پلیس برای امنیت، امنیت برای همه" در مرکز پلیس پیشگری در خیابان کارگر جنوبی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در این عملیات کشف و دستگیری های تمام سرکلانتری ها سطح استان تهران در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

این کشفیات شامل مشروبات الکلی، مواد مخدر و کالاهای مسروقه ای است که با کشف مخفیگاه قاچاقچیان به دست آمده است .

سرکلانتر دوم سرهنگ میر شمسی گفت: در کنار سرقت ها بحث مالخری مطرح می شود و تعدادی از سارقان به علت بالا رفتن سن و کم توانی در سرقت ها به مالخری روی آورده اند .

وی در پاسخ به این سوال که چند نفر مالخر دستگیر شده اند ؟ گفت : 14 نفر مالخر و سارق دستگیر شده اند و 6 دستگاه خورد رو 4 دستگاه موتور و دوچرخه و مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی و دیگر کالاهای مسرقه کشف شده است.

میرشمسی گفت : 75 سارق دستگیر در حین سرقت دستگیر شدند. 40 نفر خرده فروش مواد مخدر و 27 مورد کشف سرقت خودرو 7 مورد کشف موتور سیکلت و 4 مورد سرقت دوچرخه داشتیم .

وی گفت : در طرح رعد در 48 ساعت گذشته در عملیاتی 500 لیتر مشروبات دست ساز در کارگاهی در طبقه زیرین یک منزل مسکونی کشف شد و خانه پلمب شد و نفرات تحویل مقام قضایی شدند روی هم در 48 ساعت گذشته 720 لیتر مشروبات الکلی کشف شد .

این گزارش ادامه دارد .

705

کد خبر: 934940

وب گردی

وب گردی