امضای تفاهم‌نامه همکاری بین  واحد تهران غرب و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی درحوزه سلامت

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با توجه به ظرفیت‌های ارزشمندی که در این دانشگاه وجود دارد از جمله استادان، دانشجویان، امکانات آزمایشگاهی پیشرفته، تاکید کرد که هر یک از واحدهای دانشگاهی تحلیل و مدیریت دانش یکی از مسائل کلان کشور را بر عهده گیرند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحدتهران غرب، علی اکبری در جلسه‌ای با عنوان تدوین نظام موضوعات پژوهشی در حوزه سلامت درپی امضای تفاهم‌نامه همکاری بین واحد تهران غرب و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی درحوزه سلامت با حضور روسای دانشکده‌های واحد تهران غرب و واحد علوم پزشکی تهران برگزار شد با تاکید بر هدفمندسازی سیستم پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه سلامت به بیان مطالبی درباره هم‌افزایی دانش و تدوین نظام موضوعات در حوزه سلامت به ویژه در راستای رفع مشکلات صنعت و جامعه پرداخت.

حمیدرضا رحیمی معاون پژوهش و فناوری واحد تهران غرب نیز درباره روند پیشرفت کار و اقدامات صورت گرفته در واحد تهران غرب در حوزه سلامت مطالبی را ارائه و رضایت خود را از عملکرد کارگروه های تخصصی و همکاری اعضای هیات علمی در حوزه سلامت بیان کرد.

معصومه زینال نژاد، مجری طرح و رئیس اداره ارتباط با صنعت و رئیس مرکز تحقیقات سلامت و روان واحد تهران غرب هم گزارش اولیه نظام موضوعات پژوهشی تدوین شده در تهران غرب با همکاری واحد علوم پزشکی را ارائه داد.

این جلسه با پاسخگویی به سوالات مطروحه از سوی حاضران و ارائه پیشنهادات برای تسریع امور و اجرایی شدن طرح تدوین نظام موضوعات پژوهشی در حوزه سلامت پایان یافت.

204

کد خبر: 934946

وب گردی

وب گردی