هیچ کس حق ناامید کردن سرمایه‌گذاران را ندارد

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در سالی که مزین به حمایت از کالای ایرانی است هیچ کس حق ندارد سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را در بخش‌های مختلف ناامید و یا مایوس کند.

به گزارش ایسکانیوز، یوسف خدادادی در جلسه کمیته اجرایی حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان اردبیل اظهار کرد: در بهترین شرایط بانک‌ها و ادارات باید در فرآیند سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال تسهیل ایجاد کرده و یک فرصت استثنایی در سال جدید در این بخش‌ها و تحول اقتصادی استان فراهم آورند.

وی با بیان اینکه در سه سال اخیر حمایت‌های جدی و همه جانبه با کمک این کمیته از نیت صادقانه سرمایه‌گذاران در توسعه استان اردبیل رقم خورده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل استانی محروم و عقب افتاده نسبت به سایر استان‌هاست باید از مولفه‌های حمایت واقعی و همه‌جانبه استقبال کنیم و همه ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و بانک‌ها تلاشی واقعی انجام دهند تا مسیر هموار در این حوزه به وجود آید.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به تاکید استاندار اردبیل در دایر شدن پنجره واحد در استانداری برای پیگیری سریع کار سرمایه‌گذاران و صدور مجوزهای لازم گفت: برخی بانک‌ها و ادارات به رغم تلاش و تاکید مسئولان اجرایی و قضایی همچنان در رفع نظام بروکراسی و پیچیده اداری ر جذب سرمایه‌گذاران دچار قصور و کوتاهی هستند که انتظار می‌رود با دقت مراقبت و واقع‌بینی سعی داشته باشند تا از ایجاد فضای یاس و ناامیدی پرهیز کرده و حمایت و پشتیبانی همه جانبه را انجام دهند.

خدادادی افزود: کمیته قضایی از سرمایه‌گذاری در سال جاری نیز با تشکیل جلسات منظم سعی خواهد کرد تا پشتیبان دلسوزان عرصه تولید، اشتغال و رونق اقتصادی باشند که انتظار می‌رود بانک‌های عامل نیز در این باب حرکت قابل قبول و اقدام مناسبی را انجا دهند.

در این جلسه که رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل نیز حضور داشت 6 مورد پرونده در حوزه مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران مطرح و تصمیم‌گیری در حمایت از این بخش‌های تولیدی و اقتصادی به انجام رسید.

901/900

کد خبر: 934962

وب گردی

وب گردی