توکلی: هر کسی حقوق خوبی می‌گیرد، نباید از حمایت صندوق برخوردار باشد؟/ چه کسی حقوق نجومی‌بگیران را قطع می کند؟/ هدف من و حدادی، طلای المپیک 2020 است

مربی بدنساز احسان حدادی گفت:متأسفانه در واقعیت به سمتی می رویم که از همه چیز می زنیم، پس حقوق نجومی بگیران چه می شود و چه کسی حقوق آنها را قطع می کند؟

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد شرایط احسان حدادی، پرتابگر دیسک کشورمان اظهار داشت: برنامه و اهداف من و احسان حدادی از همان اول، کسب مدال طلای المپیک 2020 بوده است. به همین دلیل او را تمرین می دهم تا به این هدف برسیم. احسان حدادی فقط مدال طلای المپیک را در کلکسیون افتخاراتش، کم دارد و می خواهد در توکیو به این عنوان دست یابد.

وی ادامه داد: احسان حدادی فقط به المپیک فکر می کند و من هم بسیار امیدوارم که بتواند به این افتخار برسد. حدادی در چند سال گذشته به دلیل مصدومیت ها و فشارهای وارده از دوران اوجش فاصله گرفت اما دوباره به ریل آمادگی بازگشته و حالا می تواند در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا برای چهارمین بار که اتفاقی بی سابقه در تاریخ ورزش ایران است، به مدال طلا دست پیدا کند.

مربی بدنساز احسان حدادی تصریح کرد: حدادی 3 مسابقه خوب و با کیفیت را در آمریکا پشت سر گذاشته و توانسته پرتاب بالای 68 متر داشته باشد که اتفاق بزرگ و افتخاری برای ورزش ایران است و نشان از آمادگی بالای او دارد اما متأسفانه به دلیل نبود کمپ تمرینی مناسب در ایران شاهد برگزاری اردوهای آماده سازی در خارج از کشور هستیم. امیدوارم روزی برسد که شرایط در داخل ایران فراهم شود تا احسان حدادی با مربیان بزرگ خود در ایران تمرین کند.

دارنده مدال طلای المپیک سیدنی در رشته وزنه‌برداری در خصوص قطع حقوق 50 ورزشکار از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش گفت: نمی دانم من هم جزو ورزشکارانی هستم که حقوق شان را قطع کرده اند یا خیر اما حقوق پرداختی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، یارانه نیست که یک سری بگیرند و سری دیگر نه. باید دید چه منطقی در این رابطه وجود دارد. این اتفاق، انگیزه را برای دیگر قهرمانان و ورزشکاران از بین می برد و موجب دلسرد شدن قهرمانان ما خواهد شد.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: یعنی هر کسی حقوق خوبی دریافت می کند، نباید از حمایت صندوق برخوردار باشد؟ این کار اشتباه است. متأسفانه در واقعیت به سمتی می رویم که از همه چیز می زنیم، پس حقوق نجومی بگیران چه می شود و چه کسی حقوق آنها را قطع می کند؟ تصور می کنم اگر کاری انجام می دهند و تصمیمی می گیرند باید منطق روشنی داشته باشد. این صندوق برای اعتبار و ارزش یک ورزشکار ایجاد شده و نه چیز دیگری.

604

کد خبر: 934981

وب گردی

وب گردی