توسعه گردشگری در بافت تاریخی مرکز پایتخت

نشست تدوین برنامه عملیاتی شهرداری منطقه 11 با هدف بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت های بخش مرکزی شهر تهران برای سرمایه گذاری و درآمدزایی و  توسعه گردشگری در حوزه بافت تاریخی پایتخت، برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز دومین نشست از سلسله نشست های تدوین برنامه عملیاتی منطقه 11 تهران در راستای تدوین چشم انداز توسعه در برنامه 5 ساله و چشم انداز 1402 اهداف و برنامه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایمان درودی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه 11، در ارتباط با مهم ترین اهداف گفت: در تدوین برنامه عملیاتی برنامه 5 ساله شهرداری منطقه 11 دو هدف در اولویت قرار دارد که اولین هدف بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت های منطقه جهت سرمایه گذاری و درآمدزایی است و دومین هدف توسعه گردشگری در حوزه بافت تاریخی منطقه است.

درودی همچنین افزود: علاوه بر طراحی چشم انداز توسعه و برنامه عملیاتی سالیانه بر اساس نیازها، ظرفیت ها و پتانسیل منطقه موضوعاتی که از مسائل کلان شهر تهران شمرده می شوند نیز در برنامه های عملیاتی در نظر گرفته می شوند.

وی همچنین بر تطبیق بودجه سالیانه با اهداف جشم انداز 5 ساله تاکید کرد و افزود:کمیته برنامه ریزی منطقه 11 نشست های خود را با جدیت پیش می برد تا اهداف و چشم انداز ها، برنامه عملیاتی و طراحی بودجه متناسب با آن در نهایت به رشد و توسعه منطقه 11 در چشم انداز 1402 منجر شود.

700

کد خبر: 935000

وب گردی

وب گردی